כסף וצרכנות

בשורה בענף התיירות: הספינה החדשה של TUI RIVER

חברת TUI River Cruises משיקה ספינת נהר חדשה ומפעילה טיסות ייעודיות. מה המחירים והיעדים אליהם תוכלו להגיע
ענת סימן טוב | 
אוניית ריץ קרלטון (צילום רונן נגטי)
ענקית התיירות בעולם הקרוז TUI River Cruises מכריזה על ספינת נהר חדשה ומודרנית, לצד טיסות ישירות לנמלים מהם יוצאות ההפלגות, במטרה לשדרג את חווית הקרוז בנהרות אירופה. לצד היתרונות והנוחות שמציעות ההפלגות, יש גם כמה אתגרים ופרטים שכדאי להביא בחשבון לפני שמזמינים חופשה.
הספינה החדשה מציעה חדרים סטנדרטיים לצד חדרים עם מרפסות לנוף הנהר, מסעדות, ברים ואזורי בידור. עם זאת, חשוב לבדוק את עלויות השירותים הנוספים מתקני הפרימיום לעיתים כרוכים בתוספת תשלום, וחלק מהסיורים ביעדים אינם כלולים. כדי למקסם את החוויה, כדאי לברר מראש אילו מתקנים ופעילויות כלולים במחיר הקרוז.
לצד הקרוז, TUI מציעה טיסות ישירות לנמלי היציאה, המיועדות להפוך את ההגעה למסע לנוחה ככל האפשר. עם זאת, חשוב לציין כי הטיסות הללו עשויות להיות יקרות יותר מטיסות סדירות. מומלץ לבדוק גם טיסות לואו קוסט או אופציות מקומיות אחרות שיכולות להיות חסכוניות יותר, ולבחון את האפשרויות בהתאם לתקציב.
מסלול הקרוז כולל עצירות ביעדים אטרקטיביים באירופה, בהם וינה, בודפשט ופראג, ומיועד למי שמחפש חווית נופש רגועה, עם גישה נוחה לאטרקציות המרכזיות. למי שמעדיף טיולים מרובי פעילויות, כדאי לבדוק מראש אילו פעילויות כלולות בכל יעד ומהן האפשרויות להגיע לאתרים מרכזיים מחוץ לנמלים.
קייטי ברזינס, ראש TUI River בחברת השייט, ציינה: "המטרה שלנו היא להציע חוויה נוחה ומקיפה שמאפשרת לאורחים שלנו ליהנות מכל רגע, מבלי להתפשר על האיכות או הנוחות. השקת הטיסות הישירות לנמלים נועדה להקל על הנוסעים, ולהעניק להם חווית קרוז פשוטה ומסודרת מהבית ועד לספינה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה