כסף וצרכנות
קים קרדשיאן במהלך מרגש: זה הדבר שעושה החודש בלבד
המותג הידוע והפופלרי של קידם קרדישאן סקימס, יוצא החודש החל מה-23 באוקטובר ביוזמה מבורכת עבור חודש המודעות לסרטן השד
המותג של קים קרדשיאן, השיק קמפיין מיוחד להעלאת מודעות לסרטן השד, החל מ-23 באוקטובר 2024. במסגרת היוזמה, 10% ממכירות החזיות של Skims, בין 23 ל-31 באוקטובר, יועברו כתרומה לארגון המוביל במאבק בסרטן השד, Susan G. Komen. הקמפיין מדגיש קבלה עצמית, עם השחקנית אוליביה מאן שמציגה בגאווה את צלקותיה מניתוח כריתת שד כפול. מטרת הקמפיין היא להעצים נשים שעברו חוויות דומות, לעודד קבלה עצמית ולהעלות מודעות למחלה ולמאבק בה.
סקימס, חברת בגדי הגזרה המוערכת ב-4 מיליארד דולר של קים קרדשיאן, השיקה קמפיין למודעות לסרטן השד בהשתתפות השחקנית אוליביה מון, מסמנת ציר מרכזי לקידום בריאות באסטרטגיית השיווק שלה. היוזמה, שפותחה בשיתוף עם קרן Susan G. Komen, שמה לה למטרה לקדם בדיקות גילוי מוקדם תוך קידום צמיחה מסחרית בקטגוריית האינטימיים המתרחבת של המותג.
עוד ב-
העיתוי של הקמפיין עולה בקנה אחד עם החשיפה האישית של מון על אבחנה של סרטן השד שלה מוקדם יותר השנה, מה שגרם לפי הדיווחים לעלייה של 500 אחוז בביקורים בכלי הערכת הסיכונים של קומן. השותפות מייצגת ברית אסטרטגית בין קמעונאות צרכנית ותמיכה בתחום הבריאות, שכן מקרי סרטן השד ממשיכים לעלות בקרב נשים מתחת לגיל 50 בארה"ב.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה