כסף וצרכנות

מותג הספורט strongful: זה מה שתקבלו בכל הזמנה החודש


מותג הספורט strongful מציין שנה לשבת השחורה לחמש נשים שנרצחו באותה שבת שחורה, על ידי חלוקת גלויות שמביאה את הסיפור של כל נרצחת בכל משלוח
ענת סימן טוב | 
STRONGFUL (צילום עירד נצר)
לפני מספר ימים ציינו שנה לשבת השחורה, עם סיפורים קשים מנשוא כולל החטופים אשר נמצאים עדיין בעזה. לרגל החודש הקשה, מותג בגדי הספורט לנשים strongful, יצר  לזכר חלק מנרצחות ה-7.10 כחלק מהרצון לזכור ולהזכיר, חמש גלויות המספרות את סיפורן של חמש נשים שנרצחו ונפלו באותה שבת שחורה. הגלויות למעשה, מביאות את הסיפורים האישיים של כל אחת ואחת מהן. מה אפיין אותה ואיך המשפחה שלה הייתה רוצה שיזכרו אותה. הגלויות יחולקו יחד עם כל משלוח במהלך חודש אוקטובר.

גלויה שיר אילת ז"ל. קרדיט: יח"צ
הסיפורים שלקוחות מותג הספורט strongful, יקבלו הם של שני גבאי ז״ל שנרצחה בנובה ברעים, סגן אדר בן סימון ז״ל שנפלה בקרב בבסיס זיקים, לירון ברדה ז״ל שעבדה כמנהלת הברים במסיבת הנובה ברעים, נועה זנדר ז״ל שנרצחה בנובה ברעים וסרן שיר אילת ז״ל שנפלה במוצב נחל עוז.

גלויה של שני גבאי ז"ל. קרדיט: יח"צ

 
מ-strongful נמסר: ״הסיפורים של כל אחת מהן נגעו בליבנו ולכן בחרנו לספר את הסיפור שלהן. במהלך כל חודש אוקטובר כל המשלוחים יסופקו יחד עם הגלויות האלו על מנת להפוך את התמיכה שלנו לפעולה ולשתף את הסיפור שלהן עם כלל הלקוחות שלנו״.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה