כסף וצרכנות

ציון שנה ל-7.10: המחוות המרגשות של העסקים

עסקים רבים מציינים את השנה ליום השחור אותו חוותה מדינת ישראל. כל עסק עושה זאת במחווה מרגשת אחרת. הן במנות שהנופלים אהבו והן בציון באור גדול על שנה שכבר עברה
ענת סימן טוב | 
עזריאלי מואר שנה למלחמה (צילום יחצ)
היום הקשה בשנה הגיע עבור הישראלים. שנה לציון המלחמה. בעקבות כך, עסקים רבים מציינים את ציון השנה למלחמה, כל אחד בדרכו שלו כמו רשת המלונות פתאל, אשר מרכינה ראשה ותציין שנה לאירועי ה7 באוקטובר, בכל מלונות הרשת, באמצעות מיזם קולינרי מרגש ובעל משמעות עמוקה. בכל אחת מהמסעדות של בתי המלון תוקם עמדה שתוקדש לחייל או אזרח אשר נהרג, נרצח או נחטף מאז ה 7 באוקטובר, בה תוגש המנה האהובה עליהם, לצד תמונותיהם וכמה מילים על חייהם ומותם. המנות והפרטים, נאספו ברגישות רבה מהמשפחות השכולות ומשפחות החטופים על ידי צוות ההדרכה ביחד עם השף הרשתי, גיא רודובסקי והועברו ישירות לשפים ולצוותי הסרוויס במלונות שלמדו והרכיבו את המנה בדיוק רב. לצד המנה, תוצב תמונתו של הנופל, הנרצח או החטוף וכמה מילים על חייהם ומותם, מתוך רצון להנגיש לאורחים ולצוות העובדים את הסיפורים שמאחורי האנשים עם מלוא הכבוד למשפחות השכולות שמתמודדות כבר 365 יום עם הקושי, העצב והצער ומשפחות החטופים.

מנה מרגשת ברשת מלונות פתאל. צילום: יח"צ
כמו כן, מגדלי עזריאלי המגדל המרובע במרכז עזריאלי תל אביב, יואר לכל אורכו של חודש אוקטובר עם סימן של נר דולק והכיתוב "יזכור 7.10". בראש המגדל מופיע מספר הימים בהם החטופים והחטופות שבויים בידי החמאס בעזה. הספירה החלה ב 1 אוגוסט, עם ציון 300 ימים למלחמה, ותימשך עד לשיבת החטופים הביתה.
קבוצת עזריאלי " אנו מבכים את קורבנות פעולות הטרור ומתפללים לשלומם של חיילי צה"ל וכוחות הבטחון. אנו מחבקים את משפחות החטופים, עומדים לצידן ומייחלים לשובם של כולם במהרה, בבריאות ובשלום".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה