כסף וצרכנות

הפרס של AGODA: זה המלון הישראלי שזכה בו

המלון הישראלי מרשת ישרוטל פאבליקה הרצליה, זכה בפרס של חוות הדעת של אתר ההזמנות AGODA לשנת 2024
ענת סימן טוב | 
ישרוטל (צילום shutterstock)
מלון פאבליקה מרשת מלונות ישרוטל זכה בפרס חוות הדעת של משתמשי אתר ,Agoda אחד מאתרי ההזמנות המובילים בעולם, לשנת 2024.  פרס זה מוענק כהוקרה על השירות המצוין, ועל המחויבות של צוות המלון ליצירת חוויות בלתי נשכחות עבור אורחיו.
הפרס היוקרתי של Agoda מבוסס על מיליוני חוות דעת של מטיילים מכל רחבי העולם, המשקפות את רמת השירות, הנוחות והחוויה שמספק המלון, ומציב את אותו  בשורה הראשונה של מקומות האירוח המובילים בעולם.
מלון פאבליקה, הממוקם בהרצליה, מיועד לאורחים עסקיים ותיירים כאחד. במלון יש מגוון מתקנים ייחודיים, כולל חדרי כושר, מתחמי עבודה משותפים, בריכת גג מרהיבה, ברים ומסעדות, אשר הופכים את החוויה של השהות בו למיוחדת במינה.
אתר Agoda, הפועל ביותר מ-200 מדינות ומציע למעלה מ-2 מיליון מקומות אירוח מגוונים. הפרס שמוענק על ידי האתר מעיד על שביעות רצון גבוהה מצד האורחים.
"הזכייה בפרס חוות הדעת של משתמשי אתר  Agoda לשנת 2024 היא תוצאה של החזון שלנו ושל המחויבות היומיומית של הצוות שלנו להעניק את השירות הטוב ביותר, ולהבטיח שכל אורח ישאר עם חוויה בלתי נשכחת," מסר אילן מקסוול, מנכ"ל מלון פאבליקה. "אנו מודים לכל האורחים שלנו בארץ ובעולם על ההכרה והביקורות החמות שלהם, ומבטיחים להמשיך ולהציע שירות ברמה הגבוהה ביותר."
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה