כסף וצרכנות

פריימארק חוצה גבולות: זה המיקום החדש של הרשת

ענקית האופנה האירית, פריימארק, ממשיכה להתרחב באופן מרשים, כשהיא חונכת סניף נוסף בלב ניו יורק, בסניף גדול וייחודי לעומת שאר סניפיה בארצות הברית
ענת סימן טוב | 
פריימרק (צילום ויקיפדיה)
ענקית האופנה פריימארק ממשיכה להתרחב בארצות הברית. פריימארק נכנסה לשוק האמריקאי לראשונה בשנת 2015, כשהיא פתחה את הסניף הראשון שלה בבוסטון. מאז, הרשת ממשיכה להתרחב ופתחה מספר סניפים נוספים בערים גדולות כמו פילדלפיה, שיקגו ומיאמי. הסניף בניו יורק הוא אחד מהסניפים הגדולים ביותר של פריימארק בארצות הברית, אך הוא חלק מההתרחבות המתמשכת של הרשת בשוק האמריקאי החנות החדשה, אשר ממוקמת בשדרה החמישית היוקרתית, משתרעת על שטח עצום של כ-6,500 מ"ר. זהו הסניף הגדול ביותר של הרשת בארצות הברית, ומהווה חלק מהתוכנית השאפתנית של החברה להגדיל את נוכחותה בשוק האמריקאי.
החנות החדשה מציעה את מגוון המוצרים המוכרים של פריימארק.  החל מבגדי נשים, גברים וילדים, דרך מוצרי יופי ועד לאביזרים לבית. הרשת ממשיכה לשמור על מחירים נגישים, עם פריטים כמו חולצות ב-5 דולר או שמלות ב-15 דולרים, מחירים המותאמים לשוק הניו יורקי היקר. בנוסף, פריימארק מציעה בסניף החדש מספר מחלקות ייחודיות, כמו אזור מוצרי הקיימות "Primark Cares", בו ניתן למצוא פריטים העשויים מחומרים ממוחזרים ואקולוגיים.
פריימארק, הידועה בעיקר בזכות מחירי הבגדים הזולים והאיכות היחסית, נכנסה לשוק האמריקאי לראשונה בשנת 2015. מאז, היא ממשיכה לפתוח סניפים בערים מרכזיות, מתוך מטרה להציע אלטרנטיבה משתלמת לרשתות אמריקאיות כמו GAP ו-H&M. פתיחת החנות בניו יורק מסמלת את הביטחון הרב של החברה בשוק המקומי ואת הכוונה לבסס את מעמדה כאחת מהשחקניות המובילות בתחום האופנה הזולה.
פריימארק היא חלק מקבוצת Associated British Foods (ABF), אשר דיווחה על הכנסות של כ-17.4 מיליארד פאונד בשנת 2023. חטיבת פריימארק לבדה הניבה הכנסות של כ-9 מיליארד פאונד בשנה זו, כאשר ההתרחבות בארה"ב מהווה חלק משמעותי מהצמיחה.
ההתרחבות המהירה של פריימארק בארה"ב נשענת על אסטרטגיה של הגדלת נפח מכירות תוך שמירה על מחירים נוחים במיוחד. פריימארק אינה מציעה קניות אונליין, אלא מתמקדת בחוויית הקנייה בחנות הפיזית. מודל כלכלי שעדיין מוכיח את עצמו, למרות מגמות הקנייה הדיגיטליות.
פתיחת הסניף החדש של פריימארק בניו יורק מהווה אבן דרך משמעותית בהתרחבותה הגלובלית של הרשת. עם חוויית קנייה ייחודית ומחירים ללא תחרות, הרשת מבססת את מעמדה כשחקנית מרכזית בשוק האופנה העולמי וייתכן מאוד שתראה עוד סניפים נפתחים ברחבי ארה"ב בשנים הקרובות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה