כסף וצרכנות

ice בדק ומצא: זו הרשת המשתלמת ביותר לרכישת קסדה לילדים

 לקראת יום הכיפורים שזהו יום חג עבור הילדים שרוכבים על הכבישים,  ice בדק ומצא איפה תוכלו לרכוש קסדה לילדכם במחיר המשתלם ביותר
ענת סימן טוב | 
קסדה (צילום sh)
יום הכיפורים, ידוע כיום בו הילדים נהנים מרכיבות על הכביש עם כלי גלגלים. לכן, לקראת החג הורים רבים ממהרים לקנות לילדיהם אופניים, קורקינט, בימבה וכדומה. אבל הכי חשוב ברכישה של כלי כזה הוא, רכישה של קסדה לילדים שיכולה למנוע אסון, במקרה של נפילה קשה.
בדקנו והשוונו, איפה תוכלו לרכוש קסדה של ילדים לרכיבה במחיר המשתלם ביותר. הקסדה אותה השוונו היא של חברת Skater עם אור מהבהב. מדובר בקסדה בטיחותית ואיכותית מבית Skater המגיעה עם מנגנון כיוונון לראש הילד ובעלת אפשרויות הבהוב ופתחי אוורור.הקסדה הינה מתאימה למעשה, ילדים מגיל 3 ומעלה. באישור מכון התקנים.
לפי הבדיקה של ice, המחירים של הקסדות נעים בין 49.90 שקלים ל59.90 שקלים. נכון, הפערים הם לא משמעותיים, אבל עדיין מדובר בהבדל כספי שניתן לחסוך.
הרשתות המשתלמות ביותר לרכישת קסדה הן שתי חנויות: מרקזה ותינוקות זה אנחנו, שם הקסדה נמכרת בעלות של 49.90 שקלים. הרשתות היקרות ביוקר לקסדה זו הן החנויות טוילנד וסופר טוי עם עלות קסדה של 59.90 שקלים.
 
לא משנה באיזה חנות תבחרו, אל תוותרו על הקסדה שיכולה למנוע אסון עבור ילדכם.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה