כסף וצרכנות

מהפכה בתשלומים בישראל? משלוחה מפתיעה את WOLT בענק

אפליקציית 'משלוחה' מביאה בשורה חדשה ובלעדית ללקוחותיה בשירות "משלוחה NOW" ומשיקה - אופציית תשלום במזומן. השירות יתאפשר לראשונה באמצעות מערך השליחים של החברה ולאחר פיתוח טכנולוגי מורכב, אופציית התשלום במזומן לא קיימת כיום בשום אפליקציית אוכל ומרקט מתחרה. וולט תגיב?
מערכת ice |  1
משלוחה (צילום יחצ)
'משלוחה', אפליקציית משלוחי האוכל והמרקט הישראלית, יוצאת עם בשורה צרכנית חדשה בשוק אפליקציות המזון והמשלוחים בישראל: מעתה ניתן לשלם גם במזומן - אופציית התשלום במזומן תתאפשר רק ללקוחות 'משלוחה' ורק באמצעות "משלוחה NOW", מערך השליחים של החברה. היות ורק משלוחה מאפשרת זאת, השאלה הנשאלת היא האם WOLT תגיב?
אופציית התשלום במזומן הינה ייחודית ל'משלוחה' ומושקת באפליקציה לאחר פיתוח טכנולוגי ייחודי שערך למעלה משנה וכלל גם התאמות אופרטיביות מורכבות שמאפשרות למערך השליחים של NOW לנהל תהליך של גביית תשלום מזומן (עד היום אופציית המזומן הייתה רלוונטית רק למשלוחים שמתבצעים על ידי שליחי המסעדה).

מתוך ניתוח דאטה שהתבצע ע"י צוות האנליסטים של 'משלוחה' מתגלה כי 30% מסך ההזמנות של משלוחי האוכל בישראל מתבצע במזומן ונראה כי הדרישה של הצרכנים בישראל לשלם במזומן באפליקציות השונות הולכת וגוברת. אופציית המזומן היא בשורה אמיתית גם עבור השליחים שזוכים לקבל כסף באופן מידי וכן למסעדות, שכבר לא רגילות לראות כסף בקופה, נאבקות בקשיי התזרים ונאלצות לחלוק את הרווחים עם חברת האשראי.
על פניו, אופציית התשלום במזומן נראית כקלה לביצוע, אך ישנה מורכבות רבה מאחר והמערך דורש מהשליחים לנהל קופה המאפשרת להם לגבות כסף מהלקוח ולהחזיר לו עודף. לכך מתווספת המורכבות מול המסעדה, כאשר השליחים צרכים להעביר מזומן למסעדה על כל משלוח בטרם יצאו מפתח הדלת. אופציית התשלום במזומן מושקת בימים אלו ללקוחות האפליקציה בערי תל אביב, פתח תקווה וראשון לציון ובהמשך תתרחב לערים נוספות.
דניאל רחמים, מנכ"ל משלוחה: "לאחר מחקר וניתוח דאטה מעמיק של קהל המשתמשים באפליקציות האוכל והמרקט הישראליות, זיהינו כי ישנו פלח רחב של לקוחות שמעוניין לשלם במזומן, הן בשל הרצון להימנע מהכנסת פרטי אשראי באפליקציות השונות או פשוט כי הם מעדיפים להתנהל במזומן. יתרה מזאת, אנחנו נמצאים בימים בהם יוקר המחיה מעמיר והתשלום במזומן מספק למסעדות צינור חמצן נוסף בימים לא פשוטים אלו. התשלום במזומן מאפשר להם לשמור על מחירים שפויים לצרכן הקצה עם כסף מזומן בקופה, חיסכון משמעותי בהוצאות והפחתת נטל העמלות המשולמות לחברות כרטיסי האשראי בכל עסקה שכזאת. אני שמח לומר כי כבר בימים הראשונים להשקת השירות, אנו רואים התלהבות מהאפשרות החדשה, כאשר 25% מהעסקאות באפליקציה נעשות במזומן".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ב-Haat האפשרות לשתלום במזומן קיימת
    שרלי 10/2024/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אפליקציית משלוחי מזון של המגזר הערבי
    סגור