כסף וצרכנות

משרד התקשורת: זאת הבקשה של המשפחות השכולות

משפחות שכולות פנו למשרד התקשורת בבקשה להאריך את שמירת המספר הנייד של יקיריהם. משרד התקשורת שינה את התקנה ואישר לשמור את המספר למשך שנה
ענת סימן טוב | 
שיחה לא מזוהה (צילום shutterstock)
משפחות שכולות שיקיריהם נרצח, פנו למשרד התקשורת בבקשה לשמור את המספר טלפון של אהובם, וכך בעקבות פניית המשפחות השכולות,  תינתן אפשרות להאריך את שמירת מספר הטלפון של נפטר עד שנה מיום סיום ההתקשרות.
בהוראת שר התקשורת ד"ר שלמה קרעי, משרד התקשורת מפרסם אתמול שימוע, במסגרתו יתאפשר למשפחות הנופלים להאריך את שמירת מספר הטלפון של הנפטר עד שנה לאחר מועד סיום ההתקשרות. זאת, בעקבות פניות שהגיעו ממשפחות שיקיריהם נהרגו במלחמת חרבות ברזל והציפו את הצורך.
כיום בתקנה 64 לתקנות התקשורת התקנה למעשה מחייבת ספקים מורשים שמספקים שירותי טלפוניה ניידת, לשמור את מספר הטלפון של הלקוח שסיים את ההתקשרות עם חברת הסלולר, למשך תקופה של 90 ימים ממועד סיום ההתקשרות, ובכך לא להקצות את מספר הטלפון לאחר מכן, במהלך תקופה זו.
תקנה זאת נועדה בכדי לאפשר ללקוח לקבל בחזרה את מספר הטלפון שלו אם יתחרט על כך שסיים את ההתקשרות עם אותו ספק מורשה. מוצע בתיקון זה לאפשר, לבקשת היורש או מנהל עזבונו של הלקוח, להאריך את תקופת ההקפאה של מספר הטלפון מ - 90 יום לשנה, אם העילה לסיום ההתקשרות היא פטירת הלקוח.
יש לציין כי תיקון זה מגיע לאחר פנייה של משפחות שכולות ושל חברי הכנסת דוד ביטן וטטיאנה מזרסקי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה