כסף וצרכנות

עגבניות ב-2.90 שקלים: זו הרשת שמוכרת במחיר הזה

מחירי העגבניות עדיין לא ייצבו את מחירים בשוק, ועקב המחסור המחירים מופקעים. זו הרשת שממוכרת את העגבניות במחיר הכי זול של 2.90 שקלים  לק"ג
ענת סימן טוב |  2
עגבניות (צילום פלאש 90/ נתי שוחט)
בעקבות המלחמה, נוצר מחסור גדול בשוק העגבניות הן בגלל החקלאות שנפגעה והן בגלל ייבוא עגבניות גדול מטורקיה, שבחלקו נעצר, שכן יש עוד כאלה שמייבאים עגבניות דרך צד שלישי. הסיבות הללו גרמו למחירי העגבניות להתייקר ולהגיע למחירים מופקעים עבור הצרכן.
התחרות בשיאה וכל רשת מנסה כל שבוע להוזיל את המחירים. המחירים המוזלים בחודש האחרון נעו במחיר המוזל ביותר בעלות של 4.90 שקלים כמחירי מבצע נקודתיים וחזרו לעלות החל מעלות של 8.90 שקלים לק"ג ועד מעל ל-20 שקלים בכל מיני רשתות למיניהם.
העגבנייה הפכה להיות סמל יוקר המחייה בירקות והפירות ומעידה על כמה יקר לרכוש פה ירקות בסיסים, והם הופכים להיות לפעמים, כמו מותרות עבור משפחות רבות.
רשת המזון יוחננוף, יוצאת במבצע לקראת החגים בעלות עגבנייה של 2.90 שקלים בלבד לק"ג. מדובר במחיר מוזל עד מאוד לירק שנחשב כסמל התייקרות הפירות והירקות. באשר הרשתות בבדיקה היום, מחיר העגבנייה נע ממחירים של 9.90 שקלים עד 16.90 שקלים לק"ג. מדובר בשליש מחיר, מהמחיר הזול ביותר. ואכן הוזלה משמעותית לצורכי העגבניות, רגע לפני חג ראש השנה, שיחול מחר בערב.
 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    איפה הממשלה הרקובה (ל"ת)
    אזרחית 10/2024/01
    הגב לתגובה זו
    5 1
    סגור
  • 1.
    עורגת לעגבניה
    נני 10/2024/01
    הגב לתגובה זו
    5 0
    רמי לוי וויקטורי.אם תוזילו את מחיר העגבנייה יהיה לי סלט.מה יקרה? לכבוד החג.מתנה לקונים.
    סגור