כסף וצרכנות

מהפכה ברב קו: מי זכאים לנסיעות חינם בתחבורה הציבורית?

משרד התחבורה והבטיחות בדרכים, יחד עם משרד האוצר, יזם הארכה נוספת של הטבת  טיסות חינם לאילת וממנה עד 31 באוקטובר 2024. הטבה זו מצטרפת לשורה של צעדים שבהם נקטה השרה רכב לטובת המפונים, מאז ימיה הראשונים של המלחמה בעזה, ובהן טיסות חינם מאילת למרכז הארץ
מערכת ice | 
רב קו (צילום shutterstock)
בשווי של 639 שקל ועל פי דרישת שרת התחבורה מירי רגב, בישיבת הממשלה אושרה אמש (שני) הארכה נוספת של  טיסות החינם מאילת ואליה עד 31  באוקטובר השנה, עבור מפוני הדרום והצפון ועבור משפחות החטופים, אבל מה זה בעצם אומר?
משרד התחבורה והבטיחות בדרכים, יחד עם משרד האוצר, יזם הארכה נוספת של הטבת  טיסות חינם לאילת וממנה עד 31 באוקטובר 2024. הטבה זו מצטרפת לשורה של צעדים שבהם נקטה השרה רכב לטובת המפונים, מאז ימיה הראשונים של המלחמה בעזה, ובהן טיסות חינם מאילת למרכז הארץ.

כמו כן, אישרה הממשלה את הארכת הזכאות לנסיעות חינם בתחבורה הציבורית באמצעות פרופיל מיוחד בכרטיס רב-קו. ההטבה ניתנת מאז 23 באוקטובר 2023 ומוענקת לכל מי שפונה בהחלטת ממשלה. המפונים יכולים לממש את זכאותם בעמדות שירות מיוחדות של הרשות הארצית לתחבורה ציבורית במוקדי המפונים ובמלונות.
במשרד התחבורה מסרו: "ליבנו עם כל מי שנאלץ להתפנות מביתו עקב איומי הטרור בחזית הדרום והצפון, ואנו מחויבים לסייע להם בכל דרך ולהקל על חייהם ככל האפשר. עד שישובו לביתם. אני מקווה כי הצלחתם של מהלכי הממשלה בימים האחרונים מקרבת את היום הנכסף שבו תתאפשר חזרת המפונים והחזרת החטופים"
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה