רכב

מכה לנוסעים בתחבורה הציבורית: שיבושים חריגים בתנועת הרכבת הקלה

הרכבת הקלה בירושלים ממשיכה להיתקל בקשיים, אחרי שנודע כי בשל בעיית תקשורת במערכת הרכבת הקלה, ייתכנו שיבושים חריגים בלוחות הזמנים בכלל התחנות בעיר: "אנו ממליצים להתעדכן בזמני הנסיעות באתר החברה"
מערכת ice | 
הרכבת הקלה בירושלים (צילום פלאש 90/ הדס פרוש)
הרכבת הקלה בירושלים ממשיכה להיתקל בקשיים, אחרי שהבוקר (שישי) נודע כי בשל בעיית תקשורת במערכת הרכבת הקלה, ייתכנו שיבושים חריגים בלוחות הזמנים בכלל התחנות בעיר.
בהודעה הרשמית שיצאה בנושא מטעם חברת "כפיר" המפעילה את הרכבת הקלה בירושלים נכתב: "נוסעות ונוסעים יקרים! לאור בעיית תקשורת ייתכנו שיבושים בלוחות הזמנים בתחנות הרכבת הקלה. אנו ממליצים להתעדכן בזמני הנסיעות באתר החברה".
כזכור, רק בשבוע שעבר נודע כי בעקבות ההפגנות של החרדים בירושלים נגד הקו הירוק של הרכבת הקלה, שנמשכות מזה 3 שנים, שנובעות מהסיבה שהם אינם רוצים שהקו יעבור ב"שכונות שלהם", זאת מכיוון שנשים נוסעות באותם קווים, ולפעמים בלבוש שאינו מתאים להם, נוצר נזק כבד מאוד לרכבת הקלה בעיר הבירה.
בחודש שעבר נודע כי העלויות של הנזקים שגרמו המתפרעים החרדים לרכבת הקלה בירושלים עומדות על סכום מטורף לחלוטין של 326 מיליון שקל. אלא שבשבוע שעבר פורסם ב"כלכליסט" כי הנזקים של הרכבת הקלה בירושלים ממש לא מסתיימים שם, וכי מעבר לסכום הזה, משרד האוצר דן באפשרות להעביר עוד 77 מיליון שקל לכיסוי הנזקים.
בכך, הסכום שתוציא המדינה בעקבות הנזקים שגרמו החרדים לרכבת הקלה בירושלים במסגרת אותן התרעויות עולה ל-403 מיליון שקל שתוציא המדינה, וכפי הנראה היד עוד נטויה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה