כסף וצרכנות

תנובה במהלך מפתיע: זה מה שיופיע על קרטוני החלב

תנובה, יוצאת במהלך לציון שנה למלחמת חרבות ברזל ומשיקה מהדורה מוגבלת של קרטוני 'חלב תנובה' עליהן יופיעו לראשונה תמונות אמיתיות של רפתנים מעוררי השראה מהצפון ומהדרום, שממשיכים לעבוד במסירות רבה, גם תחת אש
ענת סימן טוב |  2
תנובה (צילום פלאש 90/ יוסי זליגר)
תנובה יצאה במהלך מפתיע הבוקר ובו למשך שלושה שבועות לציון שנה למלחמת חרבות וברזל,  יוצאת החברה עם תמונות של רפתנים על קרטוני החלב. בין הרפתנים שיופיעו על קרטוני החלב יהיו אניה יצחק מרפת יד חיל השייכת לקיבוצים יד מרדכי וברור חיל, אבי פריימן מנהל רפת קיבוץ עלומים, גידי סבאג מנהל רפת קיבוץ נחל עוז, טומי ודרור קורלנדר הבעלים של רפת משק קורלנדר בבית הלל, פיני אסרף מרפת קיבוץ כפר גלעדי, ארז שמואל מנהל רפת קיבוץ דפנה, יאיר בלברמן מנהל רפת קיבוץ ניר יצחק וסופה, וסעדיה זהבי הבעלים של רפת זהבי סעדיה במושב יכיני.

מהלך הרפתנים. צילום: יח"צ
מדובר במהלך מרגש ומעניין לחברת תנובה, שכן הרפתנים ממשיכים לעבוד בגבורה במקומות האש.
לדברי מיכל בצר, מנהלת השיווק של קבוצת תנובה: "השנה ביתר שאת, ברור עד כמה חשוב לשמור על החקלאות המקומית ולתמוך בתעשייה הישראלית. לקראת ציון שנה למלחמה, בחרנו להוקיר את הרפתנים והרפתניות שמאפשרים לנו להמשיך ולספק מוצרים חיוניים גם בעת המלחמה. בזכותם, מוצרי החלב של תנובה מגיעים לכל בית בישראל, ואנו גאים לספר את סיפורם על גבי קרטוני החלב".
אפרי רייקין, מנהל אגף חלב גולמי ומנהל קשרי יצרנים בתנובה אשר מוביל את קרן הרפתנים של תנובה הוסיף: "המלחמה הציבה את הרפתנים שלנו בפני מציאות בלתי נסבלת. תנובה, ששיתוף הפעולה שלה עם הרפתנים נמשך קרוב ל-100 שנים, התגייסה לסייע להם מהיום הראשון ללחימה. בטרגדיה כואבת, נרצח מנהל הרפת המסור, ראובן הייניק ז"ל, בעת שהגיע לטפל בפרות ברפת כיסופים, רפתות נוספות נפגעו כמו רפת עלומים, רפת נחל עוז ועוד. מיד עם פרוץ הקרבות, החליט דירקטוריון תנובה על הקמת קרן ייעודית לתמיכה ושיקום מהיר של רפתות באזור העוטף, בהיקף של כ-15 מיליון שקלים, מתוך תחושת שותפות גורל ואחריות לביטחון המזון של הציבור בישראל. מרבית הכספים יועדו לשיקום רפתות שנפגעו, לשיקום התשתיות ולרכישת ציוד, ואנו גאים ונרגשים לציין שמרבית הסכום כבר מומש לטובת מטרה זו".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    לא ראיתי
    עוד 09/2024/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אבל רעיון מבורך. כבוד!!
    סגור
  • 1.
    נהדר
    אסף 09/2024/30
    הגב לתגובה זו
    1 0
    יוזמה נהדרת מבורכת.
    סגור