כסף וצרכנות

מנכ"ל ויקטורי חוגג עם הלקוחות: זה מה שחולק בחינם בסניפים

בחלק מסניפי רשת ויקטורי החלו את השבוע החדש בחגיגות, בעקבות החיסול של מנהיג החיזבאללה באמצעות עשרות טונות שהומטרו על הבונקר שלו בביירות, ו"פתחו שולחן" ללקוחות בחלק מסניפי הרשת ואף תלו שלטים.
מערכת ice | 
אייל רביד מנכ"ל רשת ויקטורי (צילום שלומי יוסף, פלאש 90/ מרים אלסטר)
שנים ארוכות חלפו מאז שהפציע חסן נסראללה לחייהם של הישראלים. אבל לאחר שאמש (שבת) התעוררנו לידיעה שהוא חוסל, נראה שבישראל החליטו לאמץ את המנהג המוכר אצל הפלסטינים ולחגוג זאת בצורה הכי מתוקה שיש.
בחלק מסניפי רשת ויקטורי החלו את השבוע החדש בחגיגות, בעקבות החיסול של מנהיג החיזבאללה באמצעות עשרות טונות שהומטרו על הבונקר שלו בביירות, ו"פתחו שולחן" ללקוחות בחלק מסניפי הרשת ואף תלו שלטים עם מסרים מחזקים.

מנכ"ל הרשת, אייל רביד אף פרסם מספר פוסטים בנושא בחשבון הפייסבוק שלו, בנוסף לפוסט שפורסם בחשבון הפייסבוק של הרשת, אשר אינו משתמע לשתי פנים. "הערב בצאת שבת חוגגים מבצעים מיוחדים לרגל החג ולרגל חג הניצחון, עם ישראל מוזמן", הצל כתב: "ככה נראים כל הסניפים של ויקטורי, כל הכבוד".
בתמונה מאחד מסניפי הרשת, בו החליטו להעמיד שולחן ללקוחות עם כיבוד קל ושתייה מתוקה, כדי לחגוג את חיסולו של מנהיג החיזבאללה, נראה שבהחלט ברשת לקחו צעד קדימה את השמחה
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה