כסף וצרכנות
רמי לוי בהודעה חריגה ללקוחות: זה מה שיקרה ב-28.9
ברשתות החברתיות, הודיעה הרשת לקהל הלקוחות כי: "לקוחות יקרים, שימו לב, במוצאי שבת ה-28.9 כל סניפי הרשת, יפתחו שעה לאחר צאת השבת ויפעלו עד חצות. קנייה נעימה, לא כולל סניף שער בנימין".
רגע אחרי שרמי לוי, בעלי רשת הסופרמרקטים שיווק השקמה חשף בראיון גדול לגלובס מה הנזקים שנגרמו לו בעקבות המלחמה, כעת הוא מודיע ללקוחות על שינוי שעומד להגיע בעקבות ראש השנה לשעות הפתיחה בסניפים.
ברשתות החברתיות, הודיעה הרשת לקהל הלקוחות כי: "לקוחות יקרים, שימו לב, במוצאי שבת ה-28.9 כל סניפי הרשת, יפתחו שעה לאחר צאת השבת ויפעלו עד חצות. קנייה נעימה, לא כולל סניף שער בנימין".
בראיון לגלובס מספר לוי: "בהתחלה נאלצנו להפעיל חלקית סניפים באשקלון, בשדרות. כיום גם בקריית שמונה אנחנו פתוחים, אבל המכירות ירדו ב־95%. גם בעכו ונהריה ירדו המכירות. זו שנה מאוד מאתגרת".
על המחסור במדפים של המוצרים הבסיסיים הוא אמר: "למה עגבנייה צריכה להגיע לרמת מחיר כל כך גבוהה? הייתה לי מלחמת חורמה עם משרד החקלאות השבוע כדי שישחררו לי שישה קונטיינרים שיושבים בנמל, במטרה להוריד את המחיר. אני מעדיף לקנות מהחקלאים בארץ, אבל בתקופה האחרונה אין פה סחורה".
עוד ב-
בראיון גם דיבר על מינויה של יפית אטיאס לוי בתו למנכ"לית משותפת, כזכור, אחרי שכיהנה כסמנכ"לית השיווק, התפקיד החדש שלה ישלש את התגמול השנתי שלה לעומת 2023, מכ-451 אלף שקל, לכדי 1.5 מיליון שקל ב-2025 כאשר היא תתחיל את כהונתה רק בתחילת השנה הבאה, הסכום המדובר לא כולל הוצאות רכב והוצאות נוספות.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(1):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
1.אולי תחליף הצילום בפירסומת ותורחד מחיריםמדה 09/2024/25הגב לתגובה זו0 0בנהריה פייסל יותר זול ממך בלי פרסומת ובלי קשקושיםסגור