כסף וצרכנות

בשורה משמחת ללקוחות ארומה: מיזם חדש ומרגש

רשת הקפה 'ארומה' יוצאת בשיתוף פעולה של מיזם חדש ומרגש, בו היא חוברת ל"חדשות טובות" ותקרין בבתי הקפה "חדשות טובות" ללקוחות שלה, על מנת שיהיה להם שקט בלב לצד הקפה, לאור החדשות הקשות בארץ. בלעדי לice
ענת סימן טוב | 
ארומה (צילום פלאש 90)
רשת אספרסו והקפה, ארומה, יוצאת בשיתוף פעולה חדש עם רעות בנימין יוזמת “חדשות טובות” למען well-being של כולנו. רעות בנימין היא יזמת ומרצה, TEDx ספיקרית, מנהלת קהילה של 200k איש ומאמינה שמול הידיעות השליליות שמקיפות אותנו רוב שעות היום, צריך לפרסם את הטוב שמתרחש סביבנו גם כל הזמן.
בימים המורכבים מאז השביעי באוקטובר, כשמציאות חיינו מוצפת באי-וודאות ובאתגרים יומיומיים, ישנה חשיבות עצומה לתכנים שמספקים רגעי שלווה ומטפחים חוסן נפשי. שיתוף הפעולה החדש בין יוזמת “חדשות טובות” לרשת “ארומה” נועד בדיוק לכך, להעניק לכולנו רגעי נשימה ואופטימיות בתוך השגרה.

 חדשות טובות בארומה. צילום: ארומה
במסגרת שיתוף הפעולה עם סניפי ארומה בכל הארץ, למעשה יהיו מסכים עם סרטוני רשת אשר בהם ישודרו תכנים מתוך המיזם "חדשות טובות". ירוצו עליהם טיקרים של כותרות חדשותיות טובות ומתעדכנות, שיאפשרו ללקוחות לסרוק ברקוד מיוחד ששם יקבלו עוד חדשות של אופטימיות לצד הקפה או הארוחה.שיתוף הפעולה נועד להכניס יותר אופטימיות ונקודות רוגע, לצד המצב הקשה שעוברת המדינה.
 
מיזם "החדשות הטובות", פועל כדי למלא את העולם ולהביא לידיעת המונים בכל יום חדשות טובות, מחזקות ומעודדות על מנת לשמור ולחזק החוסן האישי והחברתי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה