כסף וצרכנות

קולדפלי באבו דאבי: הטיסה הזולה ביותר

קולדפליי מתחילים את סיבוב ההופעות שלהם לשנת 2025 והם עתידים להגיע לאבו דאבי ב11.1, יעד שהוא יעד קלאסי לישראלים. ice בדק ומצא, כמה תעלם לכם טיסה הכי משתלמת להופעה באבו דאבי
ענת סימן טוב | 
קולדפליי (צילום shutterstock)
קולדפליי הודיעו על סיבוב ההופעות החדש שלהם. כידוע, יש המון באזז והייפ סביב ההופעות שלהם והמון ישראלים אוהבים לטוס להופעות שלהם ברחבי העולם.
קולדפליי הודיעו על הופעה באבא דאבי שתתרחש ב1.11.2025. רכישת כרטיסים למופיע זה, יתחילו בתאריך 27.9.2024
אם אתם מתכננים לרכוש כרטיסים להופעה של קולדפליי, השוו ורכשו כרטיס טיסה מעכשיו, כל עוד המחירים עוד  נגידים לכל כיס. ברגע שתתחיל המכירה, ויתחילו רכישת כרטיסי טיסה, המחירים יעלו משמעותית, יכפילו ואף ישלשו את עצמם מהמחיר שמצאנו כיום.
ice בדק ומצא, כמה תעלה לכם טיסה ישירה מהארץ לאבו דאבי, וכמה תעלה לכם טיסה לדובאי שנמצאת במרחק של כשעה, שעה וחצי מדובאי, וליעד זה יש יותר אופציות זולות של טיסה, אם לא תמצאו לאבו דאבי. ההשוואה נעשתה ביום ראשון עבור אדם אחד בתאריכים 9-12.11.2025
המחיר הזול ביותר לטיסה לאבו דאבי הוא של חברת וויז אייר עם עלות טיסה של 255 דולרים לאדם עם תיק גב. עלות הטיסה היקרה ביותר,  היא של אל על בתאריכים 10-15.1 בעלות של 1292 דולרים עם תיק גב וטרולי.
המחיר הכי זול לטיסה לדובאי, הוא של חברת ישראייר בעלות של 294 דולרים והמחיר הכי יקר הוא של חברת אתיאחד עם עלות של 876 דולרים לאדם.
המחירים כרגע הם ברי השגה, אך ברגע שתרכשו את הכרטיסים, המחירים יקפצו. כמו כן, ההשוואה הכרחית בכדי לחסוך לא מעט כספים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה