כסף וצרכנות

סקר חדש חושף: כמה עוגות דבש הישראלים צורכים בחגים

בלעדי לice, רשת מאפה נאמן ערכה בדיקה מקיפה כמה עוגות דבש הישראלים קונים בחגי תשרי, איזה עוגות הם הכי קונים וכמה דבש הישראלים באמת צורכים בחגים
 
ענת סימן טוב | 
עוגת דבש של מאפה נאמן (צילום גיל אבירם)
רשת מאפה נאמן המונה כ-63 סניפים ברחבי הארץ בדקה ומצאה בלעדי לice, כמה עוגות בן אדם ממוצע אוכל במהלך ימי החג, כמה עוגות משפחה קונה ואחת ולתמיד לדעת כמה דבש אנו צורכים בראש השנה. את הבדיקה ערכה מימי נאמן, מבעלי רשת מאפה נאמן על ידי בדיקה בסניפי הרשת.
לפי הבדיקה שנעשתה, משפחה ממוצעת קונה במהלך ימי החג בממוצע כ-4.5  עוגות דבש. עלייה של חצי עוגה בממוצע אל מול שנת 2023. אדם אוכל במהלך ימי החג כ- 2/3 עוגת דבש וכמות צריכת הדבש בימי החג לאדם הינה כ- 340 גרם כמעט כפול מכל התצרוכת השנתית. בנוסף, מסקר שנערך בסניפי הארץ התגלה כי, ישנה עלייה של 12% ברכישה של עוגות דבש אל מול שנה שעברה.

עוגות דבש, מאפה נאמן. צילום: גיל אבירם
על פי הרשת, העוגות דבש שהישראלים אוהבים לקנות הם 1. עוגת דבש קלאסית 2. עוגת דבש עם שקדים 3. עוגת דבש עם פיסטוק. לפי בדיקה של רשת נאמן, המסקנה היא שהישראלים אוהבים עוגות דבש, אבל בעיקר בחגי תשרי.
מימי נאמן שייך, מבעלי רשת מאפה נאמן מוסיפה, "ראש השנה הוא חג מיוחד וקדוש, מלא בתפילות לשנה טובה, מתוקה ומבורכת. זהו אחד החגים המשמעותיים ביהדות, חג משפחתי גדוש בשמחה, אוכל טוב וכמובן דבש. השנה, לצד הביחד המשפחתי, נישא תפילה לבריאותם של הפצועים ולשלומם של החטופים, שיחזרו במהרה לחגוג עם משפחותיהם וישיבו אותנו לעם שלם. ככתוב, 'וְיָשֵׂם לְךָ שָׁלוֹם' (במדבר ו', כ"ו). מי ייתן ותהיה זו שנה של התחלות חדשות, אחדות והסכמות. קולקציית העוגות של רשת מאפה נאמן משלבת דבש כחומר גלם עיקרי עם תבלינים ושילובים קולינריים מיוחדים. עם ישראל אוהב את המסורת, והביקוש לעוגות הקלאסיות שלנו ממשיך להיות גבוה. מאפה נאמן מאחלת חג מתוק ושמח לכל בית ישראל."
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה