כסף וצרכנות

מותג האופנה בצעד מרגש: אם תקנו את המוצרים הכסף ייתרם

מיננה, מותג אופנה ישראלי מוביל לתינוקות וילדים משיק קולקציית קפסולה ייחודית של חולצות טי-שירט מודפסות, פרי יצירתם של עשרה ילדים מוכשרים בגילאי 5-8 ועשרה אמנים מובילים, כל רווחי המיזם יתרמו באופן ישיר ומלא לקידום תחום האומנות לילדי העוטף
מערכת ice | 
קניות (צילום shutterstock)
אחרי שאתר האופנה המוביל בישראל, TERMINAL X, יצא במחווה מרגשת להנצחת זכרו של רס"ל אמיר פישר ז"ל, בן 22 מתל אביב, חייל בודד שעלה לארץ מגאנה שבאפריקה בגיל 18 וחצי ונפל בקרבות של צה"ל בעזה, גם מותג האופנה מיננה משיק קולקציית קפסולה של חולצות טי-שירט לילדים, בעיצוב משותף של אמנים מובילים וילדים, כל רווחי המיזם יתרמו באופן ישיר ומלא לקידום תחום האומנות לילדי העוטף
מיננה, מותג אופנה ישראלי מוביל לתינוקות וילדים משיק קולקציית קפסולה ייחודית של חולצות טי-שירט מודפסות, פרי יצירתם של עשרה ילדים מוכשרים בגילאי 5-8 ועשרה אמנים מובילים, הקולקצייה היא תוצר של פרוייקט Little Artis אשר נולד מתוך רצון אמיתי להעצים ילדים ואת מעורבותם בתחום האומנות.

בחודש מאי האחרון התקיימה סדנת הנחייה של עשרת האומנים אשר התנדבו ברצון טוב ומתוך שליחות אמיתית לקחת חלק במיזם, במהלכה פותחו רעיונות ומיומנויות וכן באה לידי ביטוי השקפות עולמם האסטתיות והייחודיות של כל אומן לתוך רעיונותיו היצירתיים של כל ילד, כך שבסופה של הסדנה נולדו עשר יצירות אומנות מוגמרות.
עשרת הציורים המשותפים הומרו לקבצים גרפיים דיגיטליים והודפסו על פרטי הלבוש המיוחדים באמצעות הטכנולוגיה המתקדמת של קורנית דיגיטל, המובילה בפתרונות הדפסה דיגיטלית לתעשיית האופנה. הילדים שהונחו לבטא את החלומות שלהם ביצירות האומנות נתנו לכולנו הצצה אותנטית לעולמם הפנימי בתקופה כה מורכבת ונטעו בנו תקווה לעתיד.
אירוע ההשקה הרשמי יתקיים ב-30 בספטמבר, תוך הפצה ראשונית של כ-2,000 חולצות במידות 2-3 ועד 7-8 שנים, בתערוכה ייחודית בגלריית האומנות "ארטורה", שבקמפוס מכללת רופין.
בגלריית ארטורה מוצגים שלל פרויקטים ופעילויות שמטרתם לחשוף ולהנגיש את רוח היצירה באמנות ובעיצוב ישראלים. התערוכה תתקיים בנוכחות כל השותפים לפרויקט, כולל הילדים והאמנים. בין האמנים המציגים: שלמור שטרוזמן וטוהר כץ, דנה ברלב ויהלי אנואר, שירה ברזילי ושי-לי מילר, בר בן וקיל ואלמוג גונסקי, בנצי ברופמן ונינה הרמן, רחלי שלו ואריאל אסרף, גבי זלצמן וסתיו עמידן, אליאור חזן ורז קור, עדן כליף ואליה עמר, בינסקי וארד דותן.
לדברי קרן לוי שוהם, מנכ"לית מיננה: "הקולקציה החדשה היא יותר מאשר פרויקט אופנה – היא רק הסנונית הראשונה, חברת מיננה תמשיך לתמוך בהעצמת ילדים תוך קידום המסוגלות שלהם לקחת חלק בתעשייה בוגרת. הצלחנו ליצור משהו שמדבר מהלב ומצית תקווה ונמשיך לעשות זאת ,אנו מזמינים אתכם להיות חלק מהשינוי ולתמוך במטרה כל כך חשובה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה