כסף וצרכנות

ice בדק ומצא: החופשה המשתלמת ביותר לאילת בסוכות

החגים השנה נראים אחרת משנים קודמות. יותר ישראלים מתכננים להישאר בארץ בבית או בנופש משפחתי. בדקנו ומצאנו, כמה תעלם לכם חופשה משפחתית משתלמת באילת בחול המועד סוכות
ענת סימן טוב | 
חופשה (צילום shutterstock)
חופשות החגים נמצאים מעבר לפינה, אם תזמינו מעכשיו מקומות לחופשות לחול המועד סוכות, תוכלו להנות ממחירים המתאימים לעונה. אם תחכו סמוך למועד, כנראה שתשלמו יותר, הרבה יותר וגם תלוי אם יישאר מקום.
השנה, היא שנה שונה מקודמיה והמון ישראלים בוחרים להישאר בארץ, מאשר לבלות את החגים בחו"ל. לכן, ההיצע והביקוש לחופשה בארץ גבוהים יותר וזה גם מתפרש על מחירי החופשות.
כמו הקיץ, היעדים הבולטים לחופשות הם בעיקר אילת וים המלחץ. השוונו ובדקנו, כמה תעלה לכם חופשה באילת בחול המועד סוככות, וגם כמה תעלה לכם חופשה, שבועיים אחרי החגים, באותם ימים.
בדקנו את התאריכים 20-23.10 עבור זוג ושני ילדים מול מספר חברות תיירות כמו פתאל, ישרוטל, הרברט סמואל, ורט ועוד. החופשה הזולה ביותר היא במלון אורכדיאה בעלות של 6966 שקלים, והחופשה היקרה ביותר היא של רויאל ביץ' בעלות של 13,417 שקלים.
בין לבין תוכלו למצוא מגוון מחירים, בהתאם לסוג רמת יוקרה של המלון.
בדקנו את אותו הרכב של חופשה, שבועיים אחרי וכך למשל מלון אורכידאה בתאריכים 3-6.11 יעלה לכם 3629 שקלים, כמעט 50% מהחגים. כך גם במלון רויאל ביץ', שבועיים אחרי חול המועד סוכות, חופשה כזו תעלה לכם כמעט 50% פחות ובמקום 13,417 שקלים, היא תעלה לכם 7415 שקלים.

אם אתם גמישים בתאריך, וחופשה בחול המועד פחות קריטית לכם, תוכלו להשיג מחירים יותר אטרקטיביים לאותם מלונות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה