כסף וצרכנות

זארה: איזו רשת מכרה הכי הרבה בחצי שנה האחרונה?

חברת אינדטיקס המחזיקה בחברות של זארה, ברשקה פול אנד בר וכדומה, מדווחת על עלייה ברווחים בחצי שנה האחרונה והחברות שמכרו הכי הרבה, הן זארה וזארה הום
מערכת ice | 
זארה (צילום Magma Images)
אינדיטקס, המחזיקה בחברות כמו זארה, סטרדיווריוס וברשקה, דיווחה על עלייה ברווחים ובמכירות במהלך המחצית הראשונה של השנה, כאשר כל המותגים רשמו עלייה והקולקציות המשיכו להוכיח את עצמם, בקרב הצרכנים.
במהלך המחצית הראשונה של שנת הכספים, מה-1 בפברואר עד ה-31 ביולי 2024, ה-EBITDA באינדיטקס זינק ב-8.1% ל-5 מיליארד יורו בעוד שהרווח הגולמי עלה גם הוא ב-7.5% ל-10.5 מיליארד יורו. סך המכירות במהלך המחצית הראשונה עלו ב-7.2% והגיע ל-18.1 מיליארד יורו 15.3 מיליארד ליש"ט עם "התפתחות משביעת רצון מאוד" הן בחנויות והן באינטרנט.
זארה וזארה הום, הן החברות שרשמו את המכירות הגבוהות ביותר של מותגי אינדיטקס, והגיעו ל-13 מיליון אירו במהלך התקופה,. אך גם המכירות בכל מותגי אינדיטקס האחרים עלו מהשנה הנוכחית לשנה הקודמת לה. אינדיטקס מסרה בהצהרה כי קולקציות האביב/קיץ שלה "התקבלו מאוד" על ידי הקונים וכי ענקית האופנה פתחה חנויות חדשות ב-34 שווקים במהלך התקופה.
בנוסף אומרת אינדטיקס,  שהיא גם ממשיכה להציג את טכנולוגיית האבטחה החדשה שלה בכל רחבי החנויות שלה ושהמערכת החדשה תוטמע בחנויות הזארה שלה עד סוף השנה הנוכחית. קולקציות הסתיו/חורף של הרשתות והמכירות בחנויות ובאינטרנט ביחד בין ה-1 באוגוסט ל-8 בספטמבר זינקו ב-11% מהשנה הנוכחית, לשנה שעברה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה