כסף וצרכנות

סיכום חודש פירות וירקות: זה הפרי שעלה הכי הרבה החודש

החודש היו תנודות רבות של עליות וירידות במחירי הפירות והירקות. ice עושה סיכום חודשי של מחיר הפירות והירקות וגם מי הוא הירק והפרי שעלו הכי הרבה במחיר החודש
ענת סימן טוב | 
סל הפירות והירקות הזול ביותר (צילום פלאש 90/ הדס פרוש, shutterstock)
במהלך חודש אוגוסט, היו המון תנודות במחירי הירקות והפירות. הסיבות למחירים משתנים מגיעות ממצב המלחמה עם הבעיתיות שבאה בעקבות כך בחקלאות, עם עונות שנגמרו, אי ייבוא פירות וירקות מטורקיה ועוד סיבות שגרמו לעליית מחירי הפריקות והירקות בחודש האחרון.
בחודש האחרון ניכר כי הירקות שעלו משמעותית הן העגבניות וגמבות-פלפל אדום. בתחילת חודש אוגוסט מחיר העגבניות הכי זול עלה בין 6.90 -14.90 שקלים לק"ג. כיום, מחיר העגבניות עולה  8.90-14.90 שקלים לק"ג.
כך גם במחיר הכרוב, שהחל את דרכו בתחילת החודש במחיר הזול ביותר של 3.90 שקלים לק"ג, וכיום המחיר הזול ביותר הוא 5.90 שקלים לק"ג. כך גם נראתה עלייה במנגו שבתחילת החודש מחירו הנמוך ביותר היה 5.39 שקלים וכיום מחיר הזול ביותר עומד על 8.90 שקלים לק"ג.
בשבועיים האחרונים, ניכרת ירידה במחירי החצילים למחיר הכי זול ב5.90 שקלים לק"ג.  גם מחירי האפרסק שהחלו את דרכם במחיר הכי זול של 11.90 שקלים לק"ג, כיום נמכר ב7.45 שקלים לק"ג הכי זול.
לפי דו"ח הירקות והפירות של משרד החקלאות, השבוע מול שבוע שעבר, ניכרת עלייה במחירי הבצל, גזרים, עגבניות, לימונים  ובכרוב.  כמו כן השבוע ישנה גם ירידת מחירים בקישואים, בטטה, תפוחי אדמה, מלפפונים, חצילים, אפרסק ובענבים.
 הירקות שעלו הכי הרבה במחיר החודש היו הגמבה והעגבניות. הפרי שעלה הכי הרבה החודש הוא, המנגו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה