כסף וצרכנות

ice בדק ומצא: רשת המזון הזולה ביותר לארוחת עשר

בשעות אלו, ילדי ישראל חזרו לשנת הלימודים החדשה, עם תיק ללימודים וקופסת אוכל. Ice בדק ומצא, כמה יעלה לכם סל עם מצרכים להכנת ארוחת עשר ומיהי הרשת הזולה ביותר
ענת סימן טוב | 
ice בדק ומצא (צילום shutterstock)
היום חזרו ללימודים הילדים ותם החופש הגדול. הבחירות מה להכין לארוחת הבוקר של הילדים התחילה, לפחות לחודש הקרוב עד החופשים הבאים הארוכים, שזה תקופת החגים. עד אז מוצאים את עצמם הורים רבים אחר יצירתיות רבה, עם ארוחת עשר.
ארוחות עשר, הם סל מזון אותו נדרשים ההורים למלא במלאי בביתם בתכיפות קרובה, שכן הם נגמרים מהר, במיוחד שיש מעל לשני ילדים בבית אשר צריכים הזנה לבית הספר.
בדקנו, כמה יעלה לכם סל חזרה לארוחת עשר, וגם מי הרשת הזולה ביותר עבור זה.
בדקנו מרכיבים בסיסים וממוצעים, שרוב הבתים בישראל משתמשים עבורם, ובעזרת אתר 'פרייסז' השוונו את סל הקניות באתרי און ליין ומצאנו את הרשת הזולה. המצרכים אותם בדקנו הם: לחם, גבינה לבנה, גבינה צהובה, מלפפון, עגבנייה, שוקולד השחר, קורנפלקס, חלב , טונה, ביצים, מילקי ותפוח עץ. לקחנו את הרשתות האון ליין מוכרות והגדולות והשוונו ביניהם כמו שופרסל, רמי לוי, יינות ביתן, ומחסני השוק.
 
יש לציין כי, חלק מרשימת המרכיבים שבדקנו, הם במחירים מפוקחים כמו חלב, לחם, ביצים וכדומה, המחירים להם אחידים ברשתות. עם זאת, מצאנו פערים בין הרשתות. הרשת הזולה ביותר עם סל של 196.70 שקלים, היא הרשת של רמי לוי. והרשת היקרה ביוקר, היא יינות ביתן עם סל מזון של 215.66 שקלים.
 
ארוחת בוקר זה מלאי מתחדש בתכיפות, לכן כדי לחסוך בהוצאות, מומלץ להשוות בין הרשתות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה