כסף וצרכנות

קיילי ג'נר במט גאלה: כך תשיגו את הנעליים שלה

קיילי ג'נר צעדה במט גאלה עם נעלי העקב של המעצב של סרג'יו רוסי. אם אתן חושקות בנעליים, תוכלו להשיג אותם גם בארץ
ענת סימן טוב | 
קיילי גנר בלעדי במותג מימוזה (צילום יחצ)
קיילי ג'נר, אחת מהכוכבות הגדולות בעולם האופנה והבידור, ממשיכה לחדש ולהכתיב טרנדים עולמיים והפעם בשיתוף פעולה שנולד בעקבות המט גאלה. ג'נר חברה למעצב הנעליים האיטלקי והמוערך, סרג'יו רוסי ויצרה קולקציית נעליים ייחודית שמצליחה לשלב בין היוקרה המאפיינת אותה לבין  הקו העיצובי הנקי והמתוחכם של רוסי.
במט גאלה האחרון, החשוב ביותר בעולם האופנה, ג'נר צעדה על השטיח האדום בנעליים שעוצבו במיוחד עבורה על ידי בית האופנה של סרג'יו רוסי. הנעליים שנעלה הן שילוב בין עיצוב עכשווי לעידון הקלאסי שמזוהה עם סרג'יו רוסי תפס את עיני הקהל, ומיד אחריו, נולד שיתוף פעולה רחב יותר בין השניים.

העיצובים המשותפים משקפים היטב את ה-DNA של רוסי, מינימליסטיות עם דגש על פרטים קטנים ומדויקים, תוך יצירת נעליים שמשדרות עוצמה ונשיות כאחד. קיילי ג'נר, שידועה ביכולת שלה להמציא את עצמה מחדש, מוצאת בעיצובים של רוסי את התמהיל המושלם בין פרקטיות לבין אופנה גבוהה.
כמעצב איטלקי בעל שם עולמי, סרג'יו רוסי ממשיך לחדש ולהוביל בעיצוב נעליים שמתאפיינות בקווים נקיים ומחושבים, ומשדרות אלגנטיות נצחית. החיבור עם קיילי ג'נר מוסיף ממד רענן לעיצובים שלו.

הנעליים של קיילי ג'נר, ניתן להשיג בארץ. צילום: יח"צ
את קולקציית המעצב האיטלקי סרג'יו רוסי ניתן להשיג בוטיק מימוזה, בקניון עופר רמת אביב.  הקלקצייה החדשה מציגה נעליים בעיצוב אישי שמתאימים לאישה העכשווית שמחפשת פריטים שיכולים לשדרג כל הופעה - בין אם מדובר ביום עסקים עמוס או באירוע נוצץ בערב. רוסי מצליח להביא לעולם אופנה שגורם לכל אישה להרגיש ייחודית ועוצמתית, כל זאת באמצעות עיצוב מתוחכם שמדבר בגובה העיניים אך משדר יוקרה ללא פשרות.
טווח מחירי נעלי סרגיו רוסי בבוטיק מימוזה בקניון עופר רמת אביב: החל מ 1,600 ₪ עד 3,500 שח.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה