כסף וצרכנות

השוקולד הישראלי האהוב מתייקר: מכה כואבת לכיס של מיליונים

חברת השחר העולה הודיעה על העלאת מחירים של 10% בממרח שוקולד השחר, אשר תיכנס לתוקף ב-1 בנובמבר 2024. בחברה מייחסים את העלויות הגוברות של חומרי הגלם וההוצאות התפעוליות
מערכת ice |  5
ממרח שוקולד (צילום shutterstock)
חברת השחר העולה הודיעה לקמעונאים על העלאת מחירים של 10% בממרח שוקולד השחר, ומצטרפת לשורת חברות נוספות שנקטו בצעדים דומים על רקע יוקר מחיה גובר בישראל. העלאת המחירים תיכנס לתוקף ב-1 בנובמבר 2024, מיד לאחר חגי תשרי. מדובר בהעלאת מחיר משמעותית אשר מצטרפת לגל העליות במשק בצל המלחמה המתמשכת והאינפלציה.
ממרח השוקולד השחר, שמיוצר מאז 1955, הוא אחד מהמותגים המזוהים ביותר עם הילדות הישראלית, והוא המתחרה הוותיק של נוטלה. השוקולד נמכר בשתי גרסאות - פרווה וחלבי. לדברי החברה, ההחלטה להעלות את המחיר באה על רקע העלויות הגוברות של חומרי הגלם וההוצאות התפעוליות, שהביאו אותה למצב שבו עליה במחירים נראית בלתי נמנעת.
 

ממרח שוקולד השחר, הנחשב לאחד המוצרים המזוהים ביותר עם התרבות הישראלית, הפך בשנים האחרונות למוצר בסיסי כמעט בכל בית בישראל. הממרח של השחר העולה הוא המוצר השולט בקטגוריה בישראל. 
העלאות המחירים אינן מוגבלות רק לשוקולד השחר. גם חברת מי עדן, הודיעה על העלאת מחירים של עד 6% בתחילת נובמבר, בעקבות גידול בעלויות התשומות.
מחברת השחר העולה נמסר ל-ice: "השחר העולה העלתה מחירים רק פעם אחת ב-10 השנים האחרונות בשנת 2021. עלית המחירים הנוכחית היא הכרחית לאור השינויים הגדולים במחירי חומרי הגלם ועלויות היצור".
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    רונלי הכונפה
    בא לי שוקולדדדדדד 09/2024/06
    הגב לתגובה זו
    14 0
    איך אני אוהבת......
    סגור
  • 4.
    רונלי הכונפה
    יא בא לי שוקולדדדדדד 09/2024/06
    הגב לתגובה זו
    14 0
    איך אני אוהבתתתתתת
    סגור
  • 3.
    למה לשקר?
    משה 09/2024/05
    הגב לתגובה זו
    1 0
    חברת השחר עדכנה את מחירי מוצריה פעמים במהלך 10 השנים האחרונות. הפעם האחרונה היתה לפי 3 שנים. למה לשקר ולפגוע בחברה ולהגיד שזאת העלאת מחירים שניה השנה?
    סגור
  • 2.
    היה טוב
    שאול 09/2024/05
    הגב לתגובה זו
    1 0
    טפסיקו לפקות אי אפשר לקבל מזכורת 8 אלף שקל ולרצות את כל העולם יש מוטרות וסדר עדיפיות מה צריך אז בהצלחה ודבר חשוב בחים לא נהיה מאוגדים תודה
    סגור
  • 1.
    יוקר מחיה והממשלה לא עושה כלום!
    אנצי!!!! 09/2024/05
    הגב לתגובה זו
    0 1
    מסכנים.לא מרוויחים מספיק כסף. הבעיה,שברגע שחברה מעלה מחירים אז עוד חברות ועסקים מעלים מחירים,גם אם הם לא נמצאים באותו תחום עסקי.הבעיה שנוצרת בממשלה שבגלל פוליטיקה לא מסודרת,אז כל 1 בממשלה דואג לעצמו ולא לאזרחים.ניתוק מהעם כבר אמרנו!!!!
    סגור