כסף וצרכנות

ice בדק ומצא: סל הפירות והירקות המשתלם ביותר

מחירי הפירות והירקות הם נפח משמעותי בסל המזון שלנו. ice  בדק ומצא, מיהו סל הפירות והירקות הזול ביותר השבוע
ענת סימן טוב |  2
סל הפירות והירקות הזול ביותר (צילום פלאש 90/ הדס פרוש, shutterstock)
השבוע האחרון, נראה שבוע די רגוע יחסית בתחום עליות וירידות המחירים בסקטור הפירות והירקות. נראה כי, מחיר סל הפירות והירקות נשאר באותו סטטוס מחירים משבוע שעבר. ישנן רשתות שהוזילו או ייקרו ירק או פרי מסוים, אבל לא ניכרת עלייה או ירידה בסך הכללי.
בדקנו והשווינו בין 6 רשתות סופרים, סל פירות וירקות המכילים: בצל, עגבנייה, מלפפון, גמבה, קישוא, כרוב לבן, אבוקדו, חציל, תפוח עץ חרמון, בננות, אפרסק, תפו"א מנגו ואגס.
סל הפירות והירקות הכי זול, יצא אצל רמי לוי בעלות של 155.30 שקלים שהתייקר במעט השבוע מהשבוע הקודם, לעומת הסל היקר ביותר בעלות של 210.58 שקלים אצל יינות ביתן שנשאר באותו מחיר, כמו בשבוע שעבר.
כן ראינו השבוע הוזלה במחירי האבוקדו ברשתות. כך אם בשבוע שעבר רק רשת אחת מכרה את האבוקדו ב14.90, כיום רוב הרשתות מוכרות החל ממחיר זה.
לפי דו"ח של משרד החקלאות ובטחון המזון, נראה כי ישנה הוזלה במחירי החצילים, מלפפונים וקישואים. בסל המזון הורגשה ירידה אך ורק של חצילים, בשתי רשתות בלבד.
כך שמחירי החצילים השבוע מתחילים מ5.90 שקלים, במקום ב6.90 כמו השבוע הקודם לו.ב תחום הפירות, השבוע הייתה הוזלה גם באגסים, אבטיח, נקטרינה ואפרסק. גם ירידה זו לא הורגשה בסלי הפירות, חוץ משתי רשתות בהם מחיר האפרסקים ירד שכך המחיר מתחיל מ7.90 שקלים לק"ג, במקום משבוע שעבר ב9.90 שקלים לק"ג.
מחירי הפירות והירקות נשארים באותו סטטוס מחירים, כך שבשלושה שבועות האחרונים, מחירי הסל פירות וירקות נשאר באותו מצב פחות או יותר.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    רונלי הכונפה
    אוהבת את כל הפירות!! 09/2024/05
    הגב לתגובה זו
    9 0
    במיוחד את פירות הקיץ
    סגור
  • 1.
    רונלי הכונפה
    אוהבת את כל הפירות!! 09/2024/05
    הגב לתגובה זו
    9 0
    במיוחד את פירות הקיץ
    סגור