כסף וצרכנות

ביטוח לאומי מזהיר מפני הלוואות פיקטיביות: "היזהרו מניסיון עוקץ"

בעמוד פיקטיבי אחד נכתב: "הגש בקשה מקוונת לקבלת הלוואה מביטוח לאומי וקבל אישור תוך 3 דקות", כשההצעות מחולקות לבני 35-45, או 45-55, וכן 55-65, גם 65-75 ולבני 75 ומעלה, עם קישור לאתר המתחזה. כעת בביטוח לאומי מזהירים: "המודעות האלו הן פייק ואין להן שום קשר לביטוח הלאומי"
מערכת ice | 
הביטוח הלאומי (צילום shutterstock)
רוצים לקבל הלוואה? חושבים שביטוח לאומי יכול לעזור? אם קיבלתם את ההודעה הבאה מדובר בהתחזות ופייק על חשבון ביטוח לאומי שעמודים פיקטיביים מציעים לקבל "הלוואת ביטוח לאומי", כשניתן להגיש בקשה מקוונת ולקבל אישור עבורה תוך 3 דקות בלבד.
בעמוד פיקטיבי אחד נכתב: "הגש בקשה מקוונת לקבלת הלוואה מביטוח לאומי וקבל אישור תוך 3 דקות", כשההצעות מחולקות לבני 35-45, או 45-55, וכן 55-65, גם 65-75 ולבני 75 ומעלה, עם קישור לאתר המתחזה.

בביטוח הלאומי פרסמו הודעה ברשתות החברתיות בה נכתב: "אנחנו מזכירים כי המודעות האלו הן פייק ואין להן שום קשר לביטוח הלאומי", כמו כן נמסר בעמוד כי: "תהיו עירניים ותיזהרו מניסיונות עוקץ".
רק לאחרונה הזהירו בביטוח לאומי מכל מיני עמודים שמבטיחים להוציא "פטור מתור" בלחיצת כפתור, דבר שכמובן אף חברה פרטית בישראל אינה רשאית לעשות אלא רק ביטוח לאומי עצמו, אזהרה גם לגבי ניסיונות פישינג לדליית פרטים נמסרה ממש לאחרונה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה