קריירה ולימודים

ביטוח לאומי מזהיר: "סרטון שכל כולו פייק מוחלט"

בביטוח לאומי העלו תגובה חריפה לסרטון המדובר שטוען כי ערבים ישראלים שעסקו בהכנת מטען חבלה נפצעו ולכן מקבלים קצבת נכות: "בשעות האחרונות מופץ סרטון עם טענות על הביטוח הלאומי שכל כולו פייק מוחלט, הימנעו מהפצת פייק ניוז!", כשהם מטביעים סמל של פייק ניוז על פניה של הדוברת
מערכת ice | 
המוסד לביטוח לאומי (צילום shutterstock, פלאש 90/ יונתן זינדל)
ביטוח לאומי נקלע היום (שלישי) למטר של הכפשות, לכאורה לא מבוססות על כך שמחבלים שנפצעו בעת הכנת מטען חבלה, מקבלים קצבה מביטוח לאומי משום שהם נושאי תעודת זהות כחולה.
בסרטון נאמר: "תקשיבו לזה טוב, הסיפור הזה בלתי ייאומן, כל אדם שמשלם מסים בישראל צריך להקשיב לסרטון הזה. מחבלים שהכינו מטען חבלה, עם תעודת זהות כחולה, נפצעו במהלך ההכנה כשהמטען התפוצץ, מקבלים קצבת נכות".

בביטוח לאומי העלו תגובה חריפה לסרטון המדובר: "בשעות האחרונות מופץ סרטון עם טענות על הביטוח הלאומי שכל כולו פייק מוחלט, הימנעו מהפצת פייק ניוז!", כשהם מטביעים סמל של פייק ניוז על פניה של הדוברת.
רק לאחרונה, נרשמה הונאה חדשה על חשבון הביטוח הלאומי. הפעם מדובר בנושא שסחף לאחרונה את הרשת ואת ערוצי התקשורת, התופעה שבה נלחם הבטח"ל בצורה עיקשת - הפטור מתור. מודעה חדשה שמבטיחה הוצאת תעודת פטור מתור, מביאה להוצאת אזהרה נוספת.
בביטוח לאומי הודיעו: "שלא יעבדו עליכם. שימו לב המודעות האלו לא חוקיות. פטור מתור ניתן רק על ידי ביטוח לאומי ורק למי שמגיע לו לפי החוק", כמו כן הם צירפו מודעה לדוגמא שמספרת על האפשרות לקבל תו כזה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה