קריירה ולימודים

ביטוח לאומי מתכונן לתרחיש אימים: זה מה שיקרה בשעת חירום

במקרה של נפילת חשמל - אלפיים עובדים יעבדו מרחוק גם במחשבים ניידים שחולקו מבעוד מועד. חלוקת טלפונים לוויניים לחברי הנהלת הביטוח לאומי ובעלי תפקידי מפתח שיתנו מענה מיידי ושוטף. הרחבת המענה האנושי במוקדי החירום. תוכנית הסטת עובדים מאגפים ומחלקות אחרות לסיוע לאגפי איבה ושיקום
מערכת ice |  2
המוסד לביטוח לאומי (צילום shutterstock, unsplash)
הנהלת הביטוח לאומי התכנסה הבוקר לישיבת היערכות למצב חירום. בעקבות האיומים הביטחוניים על מדינת ישראל, שר העבודה והממונה על הבטל״א יואב בן צור כינס הבוקר (ד) את חברי הנהלת הביטוח לאומי לישיבת היערכות למצבי חירום וקיצון. 
במהלך הדיונים הוצגו לשר העבודה דרכי היערכות של כלל אגפי הביטוח לאומי ומתן השירות שיינתן לאזרחים בעת מלחמה. השר עודכן על הקשר השוטף והתיאום בין גורמי המקצוע של הביטוח הלאומי למשרד הרווחה בהעברת מידע על אנשים עם מוגבלות שיצטרכו סיוע, פינוי, ביקורי בית בעת חירום בכלל הרשויות ברחבי הארץ. 
בישיבה היערכות שר העבודה עודכן על היערכותו של הביטוח הלאומי: במקרה של נפילת חשמל - אלפיים עובדים יעבדו מרחוק גם במחשבים ניידים שחולקו מבעוד מועד. חלוקת טלפונים לווינים לחברי הנהלת הביטוח לאומי ובעלי תפקידי מפתח שיתנו מענה מיידי ושוטף. 

כמו כן, הרחבת המענה האנושי במוקדי החירום. תוכנית הסטת עובדים מאגפים ומחלקות אחרות לסיוע לאגפי איבה ושיקום. היערכות הביטוח הלאומי לחלוקת גנרטורים לכלל הסניפים ברחבי הארץ בכדי לתת מענה למקרה קיצון של נפילת חשמל, המשך תשלומי הקצבאות באופן שוטף לכלל הזכאים בקרב אזרחי ישראל.
כידוע, הביטוח הלאומי מוגדר כגוף חיוני גם בשעת חירום ועל כן נופקו תעודות מעבר לעובדים חיוניים בשעות חירום וחולקו כ- 1500 מחשבים לעובדים ברחבי הארץ לטובת המשך מתן מענה לאוכלוסייה. 
שר העבודה יואב בן צור: ״ימים לא פשוטים עוברים על מדינת ישראל ואזרחיה, אך תפקידנו לסייע ככל הניתן בשעה זו. הביטוח הלאומי הוכיח את עצמו כגוף שיודע לתת מענה מקיף וכולל בעיתות משבר - הן בתקופת הקורונה והן בעיתות מלחמה, ערוכים כל העת כדי להמשיך ולתת את המענה המיטבי והשירותי ביותר לתושבי המדינה״.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    הלוואי ויפלו המחשבים של הבנקים וכרטיסי האשראי וימחקו כל
    דורי 08/2024/08
    הגב לתגובה זו
    2 1
    חחח
    סגור
  • 1.
    כל עוד ביבי בשלטון
    אריה כהן 08/2024/08
    הגב לתגובה זו
    1 2
    כל עוד ביבי בשלטון ביבי ייתן לכם כל מה שמגיע לכם,לא להתיחס לזטויות של השמאל
    סגור