כסף וצרכנות

ice בדק ומצא: זו רשת המזון הזולה ביותר השבוע

השוואת סל מזון הכרחית כמעט כל שבוע. כל שבוע ניתן למצוא פערים בסלי המזון, עקב התחרות הגוברת של רשתות המזון, אחת בשנייה. ice בדק ומצא, איזה רשת מזון היא הזולה ביותר?
ענת סימן טוב |  1
ice בדק ומצא (צילום shutterstock)
רשתות המזון נמצאות בתחרויות תמידיות ומנסות להיות הכי זולות, עם המבצעים הטובים ביותר. הבולטים בתחום הם רמי לוי, ויקטורי ויוחננוף שתמיד מנסים להשוות מחירים, כמה שניתן אחד לשני. התחרות הזו דינמית, ותחרותית ולצרכן זה יותר משתלם לנו.
ice בדק ומצא, מיהי הרשת עם הסל הזול ביותר, בעזרת השוואת מחירים באתר פרייסז.

בסקר שערכנו באתר, בדקנו קניית מוצרים שבועית של בית ממוצע. בין המוצרים שבדקנו היו: קוטג', גמבה, כרעיים, ג'ל כביסה אריאל, חלב תנובה 3%, מילקי, קפה, טייסיטר צ'ויס, מלפפון חמוץ, במבה נוגט, תפוצ'יפס, במבה גריל מיקס, לימון, בצל, מלפפון, עגבנייה, בשר טחון, סחבות, מרכך כביסה מקסימה, ספריי חיטוי סנו,  שמפו פינוק, סבון תינוק פינוק, טיטולים האגיס, מגבונים בייביסיטר ובננות. הרשתות אותם בדקנו והשוונו זה רמי לוי, יוחננוף, ויקטורי, שופרסל וקרפור.
 
מצאנו וגילינו לפי האתר, כי הסל המשתלם ביותר הוא סל המזון של רשת יוחננוף, עם סל בעלות של 397.30 שקלים ואילו הסל היקר ביותר, הוא של רשת שופרסל עם עלות  של 424.01 שקלים. פער של מעל 10%, בין שני הסלים. הסל הצמוד ליוחננוף, בפער של פחות משני שקלים, הוא רמי לוי.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מירי גרב (ל"ת)
    גנבים 08/2024/27
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור