כסף וצרכנות

מחווה מרגשת: השקת ליין בגדים של הילי סולומון ז"ל מהנובה

בקרוב נסמל שנה לפרוץ המלחמה, עם לא מעט סיפורים, הנצחות והגשמת חלומות לנרצחים. הילי סולומון ז"ל, בישרה על השקת ליין הבגדים שלה באותו שישי ארור,  כמה שעות לפני  שנרצחה. כעת, משפחתה מגשימה לה את החלום
ענת סימן טוב | 
אזור הטבח במסיבת הנובה (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
בתאריך ה6.10 פירסמה בבוקר שישי הילי סולומון סטורי באינסטגרם הפרטי שלה על פרסום קבלת התגית החדשה עבור מכירת ליין הבגדים אותו יצרה, שהייתה אמורה להימכר שבועיים אחרי. היא פרסמה את הסרטון, מבלי לדעת שבפחות מ24 שעות היא תרצח.בלילה ה7.10, בילתה סולומון במסיבת הנובה, ונרצחה שם על ידי מחבלים.
סולומון יצרה ליין הבגדים אותו יצרה, המתאפיין בבגדים ואביזרי מסיבות ייחודים, שהיום מקבלים משמעות אחרת ועוצמתית יותר, לאחר שהילי לא חזרה כבר מאותה מסיבה.
משפחתה של סולומון החליטה להגשים לה את החלום למרות הכל, והיא פותחת יום מכירות מיוחד של הליין של הילי סולמון ז"ל שיתקיים ב20.9 בבר קונטנטו בתל אביב. בדיוק כמו שתיכננה הילי לעשות בעצמה. תצוגת אופנה, בר ופופאפ עם קוד לבוש לבן.
"הולך להיות אירוע מדהים, אנחנו נגשים לה את החלום כמו שרצתה - רק גדול יותר. תצוגת אופנה, קוקטייל על שמה, חנות פופ אפ, עמדות שונות, והכל במקום הכי יפה ועם המוזיקה הכי מטורפת. הכל בשבילך, הילי", כך פירסמה אחותה של הילי סולומון ז"ל, על פרסום הרילס אותו היא משווקת על הליין אותה יצרה הילי סולומון "אשכרה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה