ויראלי

מטא ואינסטגרם מחרימות את הצל? "לא יסתמו לנו את הפה"

הראפר חושף כי הרשתות החברתיות מטא ואינסטגרם פועלות נגדו במספר דרכים שונות. הצל: "הפייסבוק לקח צד במלחמה ומשתיק אותי כבר תקופה ארוכה ובימים שבנס מצליחים לראות פוסטים שלי בפיד אז אין תפוצה. אותו הדבר באינסטגרם שכל פעם שעולים לי עוקבים הם מסירים את אותו כמות כבר שנתיים"

מערכת ice | 
הצל - יואב אליאסי (צילום פלאש 90/ אוליביה פיטוסי)
הראפר המפורסם הצל (יואב אליאסי), התראיין לאחרונה לעיתון "ישראל היום", וסיפר על פועלו בימים מורכבים אלו. בין היתר, ציין הצל כי ראש הממשלה צריך "לעשות חישוב מסלול מחדש".
הראפר המפורסם מתח ביקורת חריפה על אופן התנהלותו של ראש הממשלה בנימין נתניהו במהלך השנים ואמר: "במקום לחסל אותם (חמאס), הוא נתן להם מזוודות של כסף". בנוסף, הדגיש הראפר המוכר: "עם זאת לא אקרא לאף אחד ללכת בזמן מלחמה".
מוקדם יותר היום (ראשון), פרסם הצל פוסט בחשבון האינסטגרם שלו, בו סיפר לעוקביו כי מטא (לשעבר פייסבוק) פועלת נגדו בכדי שהתוכן שהוא משתף לא יגיע לתפוצה גבוהה. "כמו ששמתם לב הפייסבוק לקח צד במלחמה ומשתיק אותי כבר תקופה ארוכה ובימים שבנס מצליחים לראות פוסטים שלי בפיד אז אין תפוצה", סיפר הראפר.
עוד ציין הראפר: "אותו הדבר באינסטגרם שכל פעם שעולים לי עוקבים הם מסירים את אותו כמות כבר שנתיים שזה לא זז במספרים. אז מי שרוצה לראות פוסטים שלי ודיווחים, אני בטלגרם. לינק בתגובה הראשונה או בסטורי. לא יסתמו לנו את הפה". לצד הפוסט המדובר, שיתף הראפר המפורסם תמונה מתוך הריאיון שקיים בעיתון "ישראל היום" בימים האחרונים. 
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה