תרבות ופנאי

ענקי המוזיקה בישראל על הבמה לזכר אגדת הרוק: "היה אהבת חיי"

אילנה אביטל, אילנית, דנה אינטרנשיונל, דפנה דקל, יזהר כהן, ירדנה ארזי, עברי לידר ועופר ניסים הם רק חלק מגדולי האמנים הישראלים שיגיעו בתאריך 22.7 לערב מיוחד ומרגש לזכר אגדת הרוק
מערכת ice |  6
אדם (צילום פלאש 90/ אבשלום ששוני)
חברים שרים אדם: בתאריך 22.7.24 בשעה 21:00 יתקיים ערב ענק ומיוחד לזכרו של אדם, שהיה אחד מהאמנים האהובים בישראל. לאחרונה התבשרנו כי הזמר האהוב הלך לעולמו בגיל 64 בלבד, בעקבות מאבק ממושך במחלה קשה, והחברים החליטו לקיים מחווה לזכרו של במשכן לאמנויות הבמה בתל אביב.
במסגרת הערב המיוחד יעלו וישירו על במה אחת מיטב אמני ישראל, את להיטיו הגדולים של הזמר. האירוע המרגש לזכרו ייערך בהשתתפות מיטב חבריו ושותפיו לדרך כמו יזהר אשדות שינהל מוזיקלית את המופע יחד עם אסף פרישמן וליצדם אילן פלד, אילנה אביטל, אילנית, גלית גוטמן, דנה אינטרנשיונל, דפנה דקל, הראל סקעת, זהבה בן, יהונתן פרלמן, יזהר כהן, ירדנה ארזי, 'נונו' (נעמי אהרוני-גל), ניקי גולדשטיין, עברי לידר, עופר ניסים, פיטר רוט, רון רוזנפלד סולן 'פורטרט', רוני דואני, רן דנקר ונוספים. במאי האירוע הוא אלון אופיר וד'פלוס הפקות תפיק את האירוע.
כמעט 40 שנה עברו מאז הגיח אדם עם האלבום "סוד" - שהיווה פריצת דרך בשנות השמונים בזכות להיטים אלמותיים כמו שיר הנושא ולצדו "אין מוצא", "מצטער", "זריחה על המדבר", "שקיעה אחת", "נוסע רחוק" ועוד, ועורר סערה גדולה בזכות צבע קול מחוספס ומסקרן, היסטריה המונית ואלפי מעריצות ומעריצים. מאז הזמר המשיך ברבות השנים לפעול במרץ, להוציא אלבומים רבים, לככב בהצגות ילדים ומבוגרים, כמו גם סדרות וסרטים, ולאורך כל הדרך זכה להערכה גדולה על פועלו ולאהבה אינסופית מהקהל, עד שבשנה האחרונה התמודד בגבורה עם מחלת סרטן אלימה שהכניעה אותה.
לדבר מארגני האירוע: "אנו מקיימים את המופע על פי בקשתו האחרונה של אדם וכעת רוצים לומר לו תודה. תודה על הקול הצרוד, השורט והמלטף, על ההגשה המהפנטת והחד פעמית, על האישיות הכובשת, הקורנת והטובה, ועל השירים הגדולים שימשיכו ללוות אותנו לנצח. מאז מאורעות ה-7.10 היה אדם עסוק בדאגה כנה ואנושית לחטופים ובני משפחותיהם – וכבקשתו, הכנסות המופע יתרמו למטה משפחות החטופים ולאגודה למלחמה בסרטן.  המופע הינו ציון דרך בתקופה בה צמח בישראל אייקון פופ עצום שהרעיד, הרטיט ונחרט בלבבות של דור שלם, והמופע יביא רגעים שהפכו לסמלי תקופה בסרטונים נוסטלגיים מרגשים ועל הבמה". 

חברו הקרוב של אדם ובן זוגו לשעבר, שמעון שירזי, שיפיק וינהל אמנותית את האירוע: "הוא היה אהבת חיי הגדולה. אני מפיק אותו מתוך אהבה עמוקה וכבוד גדול, לאמן, לחבר ולאהוב שמאד יחסר לי. האמנתי שנצליח להפיק יחד את האירוע הזה כשעודו בחיים, אבל הגורל הכריע אחרת". 
מירי פרלמן מהמשרד 'שלמה צח - מירי פרלמן בע"מ', שניהלו את הזמר לאורך השנים ויפיקו את הערב: "נשארו לאדם אהובנו כמה חלומות לא סגורים, אבל לא המון. אחד מהם היה לעשות מופע גדול, כשכל הכנסותיו ייתרמו למטה החטופים ולאגודה למלחמה בסרטן. הוא היה מעורב בהפקת המופע ואמר כל הזמן שיעשה השתדלות להחזיק מעמד עד אז, אך לצערנו הדבר לא קרה. מכאן אנחנו ממשיכים לקיים את צוואתו, כשאמנים רבים מתרגשים לקחת חלק ולתת לו את הכבוד הראוי וזו נחמה קטנה לכולנו".
תגובות לכתבה(6):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    רוק?
    גרשון 07/2024/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא היה כמעט שום רוק בשירים שלו הכל פופ
    סגור
  • 3.
    פתאום נזכרו בו. (ל"ת)
    אסי 07/2024/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    החיסון הארור והחלמאות בניתוח
    רונית 07/2024/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הסרת כיס מרה הוא ניתוח פשוט, שגרתי ויומי, באיכילוב טענו שהניתוח ״הסתבך״ במקום להבין שפייזר הוא זרז לחולי.
    סגור
  • 1.
    למה אין זמרים גברים סטרייטים ששרים לכבודו?
    יו יו 07/2024/08
    הגב לתגובה זו
    0 2
    לא יפה!
    סגור
  • איזה שאלה מפגרת והומופובית (ל"ת)
    רחלי 07/2024/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • בגלל שאתה קורא רק את הכותרת (ל"ת)
    ארז 07/2024/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור