כסף וצרכנות

מחפשים בגדי חורף לילדים? כך תמצאו בזול

בתקופה הקרובה יטפטפו אלינו כמו פטריות אחרי הגשם, בגדי חורף ומעבר וכמובן במחירים של תחילת עונה, משמע לא נגישים לכל כיס. ice בדק ומצא, איפה תמצאו מחירים של בגדי חורף לילדים
ענת סימן טוב |  1
חורף (צילום freepik)
כל חובבי הקיץ, מתחילים להרגיש את עונת המעבר והחורף ממש מעבר לפינה. כך זה מתבטא גם ברשתות האופנה שיוצאות במבצעי כאסח, על מנת להיפטר מעונת הקיץ ולהתחיל לפנות מקום עבור עונת החגים, המעבר והחורף.
האופנה המתחלפת ביותר, היא בגדי הילדים שגדלים ואנו צריכים לקנות להם מידות חדשות. הרכישות הללו מסתכמות בהוצאות גבוהות בשנה. לרוב, הורים רבים קונים את פריטי החורף והמעבר בתחילת העונה, כי הילד זקוק לה כעת. אבל מה שאתם לא יודעים,
שבין כל הסיילים הקיצים שקיימים בימים אלו,  תוכלו למצוא גם כמה פריטי מעבר וחורף ובכך תוכלו להתחיל לרכוש בגדים התואמים לעונה הקרה, מבלי לשלם מחירים מלאים עליהם. ice בדק ומצא, היכן תוכלו למצוא בגדי חורף במבצעים ואיפה הכי משתלם.
ברשת גולף קידס קיימת מחלקה שלמה של אאוטלט חורף, עם פריטי לבוש חמים החל מ-20 שקלים עד 60 שקלים.  המחירים נגישים ויחסית לשאר האתרים, יש מבחר רחב של בגדים לחורף.
במקביל, תוכלו למצוא גם ברשת קסטרו בגדי תוכלו למצוא פוטרים וחולצות מעבר במחירים של החל מ-20 שקלים לחולצות מעבר, חולצות ושמלות פוטר ב39.90 שקלים, טייצים לבנות ב35.90 שקלים
האתר השני ששווה לחפש בו בגדי חורף, הוא טרמינל X, שם תוכלו למצוא פוטרים ב37 שקלים. רשת נוספת שתוכלו למצוא בה פריטי חורף, אבל בודדים היא בזארה שם תוכלו למצוא כמו מכנסי ג'ינסים ארוכים צבעוניים במחיר של 79.90 שקלים. רשת דלתא מציעה  תוכלו למצוא פוטרים, ג'קטים וחולצות  במבצע ואפילו להדפיס עליהם סמלי בית ספר.
בנוסף, שווה במקביל באתרים הללו להתחיל לקנות גם בגדי קיץ עבור הקיץ הבא, שכן יש מבצעים מעמיקים בכדי לפנות מדפים, כך תוכלו לחסוך מאות שקלים גם לקיץ הבא.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מי קונה בארץ - רק הזמנות מחו״ל (ל"ת)
    ירדן 08/2024/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור