כסף וצרכנות

H&M במהלך חדש: הרשת תעבור מהפך

רשת האופנה השוודית H&M מרגישה שכבר כמה שנים היא תקועה במצבה ובמכירות שלה. המנכ"ל החדש שנכנס לתפקיד לפני חצי שנה, מתכנן מהפך בתוך הרשת שיהפוך אותה קרוב מאוד ליד זארה
ענת סימן טוב | 
אופנה (צילום freepik)
מנכ"ל  H&M העולמי החדש, דניאל ארוור תיאר את האסטרטגיה שלו איך להפוך את החולשה הגדולה ביותר של ענקית האופנה המהירה השוודית ולשנות את מיקומה מעל שיין, אך מתחת לזארה בהיררכיית, התמחור. הכל מתחיל עם השקת קולקציה הבאה
שישה חודשים לאחר שנכנס ארווור לתפקיד הבכיר בענקית האופנה המהירה השוודית, שבה הוא עבד כמעט 20 שנה, שם ארוור את הליטוש האחרון באסטרטגיה, שנועדה לחלץ אותה מתוך פאנק של חצי עשור. בלב התוכנית שלו, עומד מאמץ מלא לשכנע את הקונים ששווה לשלם עבור הבגדים של H&M בכל מחיר. בין אם מדובר בחולצת סריג ב-15 דולר או בחצאית זמש ב-200 דולר.
"הרשת ריעננה את קריטריוני העיצוב שלה" אמר ארוור והוסיף "והעניק לצוות המוצרים שלו,  שליטה יצירתית מלאה על המבחר שלו. החל מקולקציית סתיו הכוללת חלקי עור, שמלות נשיות ארוכות ומעיל ארוך פרווה מלאכותי 'משהו שכולם יאהבו'".
כדי להציג טוב יותר את הבגדים החדשים, H&M מתכננת להשלים שיפוצים ב-250 מתוך 4,000 החנויות שלה השנה ועיצוב מחדש של האתר, אשר נמצאים בעבודות.
המטרה, בסופו של דבר, היא שלקוחות יגלו מחדש את H&M, כמותג אופנה משכנע, במקום לנסות לנצח להיות זולים ביותר.
בשנים האחרונות, H&M מצאה את עצמה בצד השני, כאשר מתחרים זולים ומהירים יותר כמו שיין עשו מוטציה לדגם המהיר. בערך באותו זמן, זארה מיקמה את עצמה כאופציית הפרימיום בקטגוריה, תוך שהיא משתמשת בתדמית המוגבהת שלה כדי לקבל מחירים גבוהים יותר. הרשת נתקעה בין השנים  2019 ל-2023, המכירות היו כמעט קבועות, והסתכמו בכ-23 מיליארד דולר בשנה שעברה. באותה תקופה, אינדיטקס, המחזיקה בזארה,  ראתה את הגידול במכירות ב-27%, לכ-40 מיליארד דולר בשנה שעברה.
הרשת מתכננת לשנותו להתחדש וקולקציית הסתיו שלה, שתגיע לחנויות ב-12 בספטמבר, תציג מגוון רחב יותר של נקודות מחיר. "יש הזדמנות אדירה לצמיחה", אומר ארוור.
לנו נותר לחכות ולראות את השינוי לו מייחל ארוור לעשות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה