כסף וצרכנות

חדש על המדף: ארבעה מוצרים שאתם חייבים לטעום

ארבעה מוצרים חדשים בטעמים חדשים יצאו אל השוק. שכדאי לכם לנסות. מי שאוהב לאתגר את החיך ולנסות טעמים חדשים, המוצרים האלו עבורכם
ענת סימן טוב | 
חדש על המדף (צילום יחצ)
מוצרים חדשים יצאו אל מדפי הסופר, בטעמים חדשים ומפתיעים לחיך הישראלי בתקופת הקיץ בפרט. אם אתם אוהבים לאתגר את החיך ולא מפחידם לנסות טעמים חדשים, המוצרים האלו בשבילכם. ארבעה מוצרים חדשים במדפי הסופר: טעמים חדשים לפיצת מעדנות, טעם 
מעדנות משיקה טעמי פיצה חדשים לשוק הפיצות שלהם. פיצה מבצק עבה בתוספת תירס, ופיצה מבצק עבה עם תוספות בסגנון מקסיקני, הכוללות תירס, פלפל אדום ופלפל חלפיניו חריף. כרגע קיימים כבר בטעמים: פיצה מרגריטה, פיצה עם זיתים, פיצה בלקנית.
פיצה ביתית, טעימה ופשוטה להכנה.

מעדנות טעמים חדשים. קרדיט: יח"צ
מנה חמה, ממשיכה להתחדש עם מגוון טעמים מהמטבחים האסיאתיים האהובים. הסדרה החריפה של מנה חמה כבשה את המדפים, עם מנה חמה בסגנון ויאטנמי ומנה חמה בסגנון קוריאני, המביאות טעמים וניחוחות מהמזרח הרחוק. הטעמים החדשים הם מנה חמה נודלס בסגנון פיליפיני חריף אש ומנה חמה נודלס בסגנון הודי חריף בקטנה.

מנה חמה טעמים חדשים. קרדיט: אסם סטודיו
מותג המשקאות פריגת, מרחיב את סדרת פריגת MIX ומשיק מהדורה קייצית במיוחד בטעמי אבטיח נענע ומלונענע- פירות קיץ עסיסיים שכולנו אוהבים. הטעמים החדשים מצטרפים אל שאר הטעמים האהודים בסדרה: תות בננה, אפרסק משמש ואננס בננה אגס. בדומה ליתר מוצרי פריגת הנמכרים במקרר, גם סדרת פריגת MIX הינה ללא חומרים משמרים וכמובן Vegan friendly.

 טעמים חדשים פריגת. קרדיט: יח"צ
ריו מרה מותג הטונה, מציע לקיץ 2024  סדרת אינסלטיסימה - ארוחות מהירות, המבוססות על הטונה של ריו מרה ומיועדות לאכילה בתוך ומחוץ לבית. הסדרה מציעה  4 טעמים שונים של ארוחות עשירות בחלבון,  המשלבות טונה מובחרת עם ירקות: ארוחה מקסיקנית, ירקות גינה, אורז וירקות וקוסקוס עם ירקות.

אונה ריו טעמים חדשים. צילום: יח"צ
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה