כסף וצרכנות

ice בדק ומצא: סל המזון המשתלם לארוחת פתיחת הצום

הערב צום ט' באב יגיע לסיומו, ולפתיחת הצום דיאטנים ממליצים לפתוח עם מאכל ממותק ולאחר מכן חלבון. מערכת ice  בדקה ומצאה, איזה סל מזון משתלם ביותר לארוחת פתיחת הצום
ענת סימן טוב |  1
ice בדק ומצא (צילום shutterstock)
הערב יגיע צום ט' באב לסיומו. עם פתיחת הצום דיאטנים ממליצים, לשבור את הצום בשתיית כוס מים וכוס משקה ממותק. אפשרות נוספת היא אכילת 2 יחידות פרי יבש או פרוסת לחם עם ריבה, על מנת להחזיר לגוף את הסוכר באופן המהיר ביותר. חצי שעה לאחר מכן, ניתן לאכול ארוחה מלאה המכילה מנת חלבון כמו עוף או דג ותוספת פחמימה כמו אורז או תפוחי אדמה.
ice בדק ומצא, כמה יעלה לכם סל מזון לארוחה פותחת לאחר הצום. בין המרכיבים שנבדקו באתרי האון ליין של חברות המזון הם: תפוח אדמה, אורז, מיץ תות בננה, תמרים, ריבה, כרעיים ודג סלמון.
הרשתות שיצאו במקום הראשון בסקר סל הנוכחי, הן שתי רשתות המזון רמי לוי ורשת ויקטורי, עם סל מזון של 140 שקלים. צמוד אליהם בהפרש של 5 שקלים, רשת יוחננוף עם סל של 145 שקלים. הסלים היקרים ביותר היו של הרשתות שופרסל ויינות ביתן  עם סל מזון של 158 שקלים.

זו למעשה, הפעם הראשונה בו רמי לוי וויקטורי תופסים את המקום הראשון יחד, ויינות ביתן את המקום השני. נתונים מפתיעים ומוכיחים, כמה התחרות בשיאה, וישנה הוזלה בחלק מהמוצרים.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    דיאטניות דפוקות...
    סווינגר 08/2024/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הקפצת אינסולין חזקה לאחר צום?! אל תקשיבו לגאונות האלה
    סגור