השוק

רמי לוי ישתלט על נתב"ג? המנכ"ל של ישראייר חושף הכל

אורי סירקיס, מנכ"ל חברת התעופה טוען: "אנחנו קיבלנו החלטה, המוכיחה את עצמה, לא לנהוג בחוסר פרופורציה במדיניות המחירים ולשמר את לוח הטיסות. אנחנו מבצעים כ-50 טיסות בינלאומיות ביום, בשיעורי תפוסה מרשימים, אנחנו באופן מובהק החברה השנייה בגודלה בנתב"ג וזה מחייב אותנו לנהוג ברמת מחירים סבירה"
מערכת ice |  3
רמי לוי, אורי סירקיס (צילום יחצ, ניב בריג, Magma Images, shutterstock)
אין ספק שרמי לוי וחברת התעופה שבבעלותו, ישראייר, נמצאים בדרך למעלה. אחרי שרשמה בחודש יולי 2024 את שיא כל הזמנים במספר הנוסעים שעברו בנתב"ג, עם 165,442 נוסעים ונתח שוק של 9.32% שנוגס בחברות הבינלאומית, כעת מספר המנכ"ל אורי סירקיס על הצעדים הבאים בדרך להרחיב את השתלטות והתבססות החברה.
בראיון לפספורטניוז הוא מסביר: "אני מקבל באופן אישי עשרות פניות ביום, ומשתדל להשיב ולייצר פתרונות לכולם, הקמנו חמ"ל של מקצוענים בתחום הטיסתי ואנחנו כל היום פותרים בעיות, התגובות החיוביות שאנחנו מקבלים ברשתות החברתיות וגם במישור האישי מאד מחזקות אותנו, ומסייעות לנו להמשיך ולעבוד בקצבים מטורפים 20 שעות ביממה. אנחנו כישראלים, נוטים לחשוב שאנחנו מרכז העולם, אבל זה לא המצב. קיים מחסור אדיר במטוסים בעולם, מחירי החכירות הגיעו לשיא של כל הזמנים.

על הטענות עליות מחירים בחברות התעופה שמנצלות את המצב: "אני יכול להתייחס לישראייר ולא לכל החברות. אנחנו כאמור קיבלנו החלטה, המוכיחה את עצמה, לא לנהוג בחוסר פרופורציה במדיניות המחירים ולשמר את לוח הטיסות. אנחנו מבצעים כ-50 טיסות בינלאומיות ביום, בשיעורי תפוסה מרשימים, אנחנו באופן מובהק החברה השנייה בגודלה בנתב"ג וזה מחייב אותנו לנהוג ברמת מחירים סבירה. נכון, מחירי הכרטיסים גבוהים יחסית, אני לא שמעתי ולא ראיתי באולפנים נציגים של חברות זרות שמהיום להיום ביטלו עשרות אלפי כרטיסים בשיא העונה. אני אמרתי באותו דיון לשרת התחבורה שהסיבה לעליית המחיר אצלנו לפחות, נובעת בין היתר בעובדה ששר האוצר מסרב להגדיל את תקציב אבטחת התעופה הישראלית בכ-30 מיליון דולר ולכן מחירי הכרטיסים עולים".
על פי התפלגות הנוסעים על פי חברות תעופה חודש יולי בטיסות בינלאומית, אל על ראשונה עם 658,901 נוסעים, שהם 37.16% מכלל היוצאים מישראל עלייה של 13.85% מיולי 2023. ישראייר במקום השני עם 165,422 טסים שמהווים 9.32% מהנוסעים לחו"ל.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    הקימו חמל מיוחד...
    איפכא מיסתברא 08/2024/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    וגם מקבלים תגובות חיוביות ברשתות... אז איך זה שהתלונות בפייסבוק לא פוסקות, ואין עם מי לדבר??? לא קונה את סיפוריו של סירקיס...
    סגור
  • 2.
    מחזיק מניה
    אמיר 08/2024/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עם כל הכתבות יפות אין לזה ביטוי במחיר של מניה .
    סגור
  • 1.
    קראתי את זה באתר אחר (ל"ת)
    מעתיק 08/2024/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור