השוק

רמי לוי מסתבך: זה מה שקורה בסניף בניגוד לחוק

במהלך הביקורת האחרונה של המשטרה הירוקה בנושא "חוק הפיקדון", אותרו מספר ליקויים בחמישה סניפים שונים, ביניהם סניף של רשת רמי לוי. בעוד שרוב הסניפים שנבדקו קיבלו אזהרות בלבד, מנהלת הסניף של רמי לוי זומנה להמשך חקירה. זאת בשונה מהסניפים האחרים שבהם נמצאו בעיות, אשר קיבלו ברירות משפט והודעות קנס
מערכת ice |  3
רמי לוי (צילום shutterstock, פלאש 90/ תומר נויברג)
במסגרת מבצע אכיפה סמוי שנערך לאחרונה על ידי המשטרה הירוקה והמשרד להגנת הסביבה, נבדקו 77 סניפים של רשתות שיווק ברחבי הארץ. מטרת הבדיקה הייתה לוודא את אופן יישום חוק הפיקדון על בקבוקים, ובפרט את נכונות הסניפים לקבל בקבוקים למיחזור ולהחזיר את דמי הפיקדון ללקוחות.
במהלך הביקורות, אותרו מספר ליקויים בחמישה סניפים שונים, ביניהם סניף של רשת רמי לוי. בעוד שרוב הסניפים שנבדקו קיבלו אזהרות בלבד, מנהלת הסניף של רמי לוי זומנה להמשך חקירה. זאת בשונה מהסניפים האחרים שבהם נמצאו בעיות, אשר קיבלו ברירות משפט והודעות קנס.

החוק מחייב את רשתות השיווק לקבל בקבוקים למיחזור ולהחזיר את דמי הפיקדון ללקוחות, גם במקרים בהם מכונת החזרת הבקבוקים מקולקלת או מלאה. במצבים כאלה, על הרשתות לקבל את הבקבוקים באופן ידני בקופה הראשית או על-ידי עובד ייעודי. סירוב לקבל מכלי משקה ולהחזיר את דמי הפיקדון מהווה עבירה פלילית.
הזימון של מנהלת הסניף של רמי לוי להמשך חקירה מעיד על כך שייתכן ונמצאו בעיות משמעותיות יותר בסניף זה, בהשוואה לסניפים האחרים שנבדקו. עם זאת, פרטי החקירה והליקויים הספציפיים שנמצאו בסניף זה לא פורסמו בכתבה.
המשרד להגנת הסביבה הדגיש כי ימשיך לפעול באמצעות כל הכלים העומדים לרשותו, כולל אכיפה כנגד הנהלות הרשתות, כדי לוודא שניתן שירות הוגן ללקוחות ושדמי הפיקדון מושבים לציבור כנדרש. המשך החקירה של מנהלת הסניף של רמי לוי עשוי להוות חלק ממאמצי האכיפה המוגברים הללו.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    מה יעצרו את רמי לוי
    איציק 08/2024/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    למה את המנהלת ההוראה באה מבעלי הסופר
    סגור
  • 2.
    רמי לוי נראה כמו חתול אשפתות (ל"ת)
    מעכר קאקר 08/2024/16
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 1.
    תעמולה 24/7 בבהלה. (ל"ת)
    אחד אחד 08/2024/14
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור