כסף וצרכנות

בשורה משמחת לנוסעי אל על: ביטול כרטיסי טיסה בחינם

 לאור המצב הבטחוני, אל על יוצאת בבשורה משמחת לנוסעים שלה ומאפשרת להם  לבטל את הכרטיסי טיסה שלהם. אלה הפרטים
ענת סימן טוב |  4
מטוס אל על (צילום אלון טלמור)
האיום האיראני מרחף מעל ראשנו, והמצב הבטחוני מעומעם והוא זה שגורם לחברות תעופה זרות לבטל טיסות. במקביל חברות התעופה, כמו חברת אל על שעובדות בכדי לתגבר טיסות, על מנת לסייע לציבור הנוסעים שנתקע לצאת מהארץ ולחזור אליה.
בנוסף, החברה יוצאת בבשורה משמחת לפיה לקוחות אל על שרכשו כרטיס טיסה עד ה-4 באוגוסט, לטיסה שמתוכננת להמריא עד ל-17 באוגוסט (כולל), רשאים לבטל את הכרטיס ללא דמי ביטול ולקבל שובר למימוש עד ל-31 בדצמבר 2025. הנפקת שוברים מתאפשרת בכל סוגי הכרטיסים הנמכרים באל על: LITE, CLASSIC ו-FLEX. ניתן להנפיק שוברים עצמאית באתר החברה.

בכדי לסבר את האוזן, כרטיסי LITE אין להם אופציה לביטול טיסה, ומסלול CLASSIC , ניתן לבטל את הכרטיס טיסה בעלות דמי ביטול מסוימת. כך שלשני הכרטיסים הללו הבשורה הזו משמחת ומרגיעה את מי שחשב לבטל את הכרטיסים לאור המצב.
כמובן, בכל חברת תעופה תוכלו לבקש שינוי תאריכים של הכרטיס, לרוב אם התוספת אם תהיה בכלל, זה רק במידה ויהיה פער במחירים. עובדה נוספת שחשוב לציין, שכל חברת תעופה שמבטלת בעצמה את הטיסה, זה לא משנה איזה סוג כרטיס טיסה קניתם ומאיזה יברה, אתם זכרים להחזר מלא של הכרטיס.
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    שקודם יורידו מחירים לאפשר לנו לחזור לארץ
    תקועים בחול 08/2024/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חברה נצלנית שמעדיפה לחזור לארץ עם מושבים ריקים ומנצלת את המצב להרוויח עוד כסף במקוםלעזור למי שבחול
    סגור
  • 3.
    הנוסע המתמיד
    של 08/2024/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עם כל הכבוד לאל על, ארצה לשתף בתחמנות החברה. כמי שלמשפחתו יש נוסע מתמיד וצברנו נקודות. אך כשמזמטנים חוםשה משפחתית ניתן ןנצל רק את הנקודות של מי דעושה את ההסמנה ולא ניתן למצש את הנקודות של יתר הנוסעים. זה בטח חוקי,מאך בהחלט תחמני. םנינו לדירות לקוחות, שאמרו שכדי לממש לכולם צריך לעשות הזמנות נפרדות. זו עוד דרך מתוחכמת להרוויח על צרכנים. שדיברנו על כך עם הנציגה- היא היתממה. שימו לב לעניין.
    סגור
  • 2.
    אן על אל על
    מאור 08/2024/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני הואב אותכם היה לי הרבה טיסות עם חברה שלכם בטיול מאורגן אתם זהב שרות מאולה אוכל טוב אני המשיך לטוס אתכם עוד שנים רבות גם עם יעלו קצת כסף השרות מדהים אז בסדר עדיפיות שלי אני יבטר על דברים אחרים וזה שווה
    סגור
  • 1.
    אל עלאפס
    ולריה דרורי 08/2024/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חברה אפס שמאבדת מזוודות.חברה מקוללת.
    סגור