כסף וצרכנות

מאות אלפי ישראלים תקועים בחו"ל: סלקום וגולן טלקום בסיוע חירום

סלקום תעניק אוטומטית לכלל הלקוחות השוהים בחו"ל ורכשו חבילה 2 ג'יגה נוספים לגלישה ותוספת של 30 דקות שיחה וסמסים, על מנת שיוכלו להמשיך להתעדכן, להישאר זמינים לבני הבית במספרם הרגיל ולבצע שיחות, גם כעת וגם הטבה נוספת ללקוחותיה העסקיים. גולן טלקום תעניק אוטומטית לכלל הלקוחות השוהים בחו"ל ורכשו חבילה, 1 ג'יגה נוספת לגלישה
מערכת ice | 
סלקום וגולן טלקום בסיוע (צילום shutterstock, freepik)
כשמאות אלפי ישראלים תקועים בחו"ל, חברות התקשורת סלקום וגולן טלקום דואגות להשאיר את הלקוחות בחו"ל שטיסתם בוטלה עקב המצב הבטחוני זמינים לארץ במספר הקבוע עם תוספות לחבילת הרומינג
סלקום תעניק אוטומטית לכלל הלקוחות השוהים בחו"ל ורכשו חבילה 2 ג'יגה נוספים לגלישה ותוספת של 30 דקות שיחה וסמסים (לארץ וליעדים בחו"ל), על מנת שיוכלו להמשיך להתעדכן, להישאר זמינים לבני הבית במספרם הרגיל ולבצע שיחות, גם כעת. בנוסף מעניקה סלקום ללקוחותיה העסקיים שרכשו חבילה 4 ג'יגה גלישה נוספים.

גולן טלקום תעניק אוטומטית לכלל הלקוחות השוהים בחו"ל ורכשו חבילה, 1 ג'יגה נוספת לגלישה, על מנת שיוכלו להמשיך לשמור על קשר ולהתעדכן באופן רציף. העדכון מתבצע אוטומטית ואין צורך לפנות לשירות הלקוחות. מוקדי השירות של סלקום וגולן טלקום זמינים לכל הלקוחות השוהים בחו"ל בכל עניין, 24/7, בתקווה לימים שקטים יותר.
במקביל, לאור המצב הביטחוני והשינויים בלוח הטיסות לישראל ומחוצה לה, מגדל ביטוח ופיננסים מודיעה על הארכה אוטומטית של ביטוחי הנסיעות שלה לחו"ל שמסתיימים בסוף השבוע, ללא תוספת תשלום, עד ליום ראשון, ה-4 באוגוסט, בחצות. החברה תמשיך ותעדכן בנושא ככל שיהיה צורך.
גם כלל ביטוח ופיננסים עדכנה את מבוטחיה השוהים בחו"ל, כי עקב המצב כל המבוטחים שברשותם ביטוח נסיעות לחו״ל עד לתאריך ה-6/8/2024, פוליסת ביטוח הנסיעות שלהם בכלל מתארכת באופן אוטומטי ב-72 שעות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה