מינויים

גולן טלקום במינוי מסקרן: זו סמנכ"לית שירות הלקוחות החדשה

נילי סמברג מונתה לסמנכ"לית שירות הלקוחות החדשה של גולן טלקום, לאחר שעבדה בשמונה השנים האחרונות בכללית וניהלה את שירות הלקוחות הטלפוני של החברה המשרת 4.8 מיליון לקוחות
מערכת ice | 
נילי סמברג (צילום רתם מלינג)

גולן טלקום הודיעה הבוקר על מינויה של נילי סמברג לסמנכ"לית שירות הלקוחות החדשה של החברה. סמברג אם לשלוש, מגיעה מעולם השירות ובאמתחתה 20 שנות ניסיון בהקמה, ניהול ותפעול של מערכי שירות וניהול קשרי לקוחות. בשמונה השנים האחרונות עבדה סמברג בכללית וניהלה את שירות הלקוחות הטלפוני של החברה המספק שירות ל-4.8 מיליון לקוחות.

נילי סמברג מסרה: "אני מודה למנכ"ל גולן טלקום נדב אמסלם על ההזדמנות שניתנה לי. אני גאה ושמחה להצטרף לחברה שחוללה את מהפכת מחירי הסלולר בישראל וכעת פועל לקידום מהפכת השירות. אוביל את שירות הלקוחות של גולן מתוך ערכים של אמינות, אכפתיות והוגנות יחד עם הצוות כולו.

נדב אמסלם מנכ"ל גולן טלקום מסר: "אנו מברכים את נילי המצטרפת היום לחברה. נילי מביאה ניסיון עשיר בניהול מערכי שירות לקוחות והיא האדם הנכון והמתאים ביותר לקדם ולפתח את מהפכת השירות שאנו מובילים בגולן טלקום, שרואה את הלקוח במרכז ופועלת על מנת להעניק מענה לכלל הצרכים שלו ולהיות זמינה עבורו בכל יום וכל שעה".

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה