כסף וצרכנות

חוסכים: איך לשרוד את החופש הגדול מבלי לפשוט את הרגל

החופש הגדול יכול להיות מהנה ומשמעותי גם בתקציב מוגבל. עם תכנון נכון, יצירתיות ושיתוף פעולה, תוכלו ליצור חוויות בלתי נשכחות עבור הילדים שלכם
ענת סימן טוב | 
החופש הגדול-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
הקייטנות תכף מסתיימות והחופש הגדול מתחיל. זהו זמן איכות משפחתי, כיף ושמש. אבל לצד כל ההתרגשות, ההורים מתחילים לחשוש מהתקציב המשפחתי. איך אפשר לשמור על תקציב מאוזן תוך כדי מתן חופש גדול מהנה לילדים? אל דאגה, יש לנו כמה טיפים שיכולים לעזור לכם לשרוד את החופש הגדול בלי לפשוט את הרגל.
תכנון הוא המפתח. הקצו תקציב מראש לפעילויות החופש הגדול. כך תוכלו לעקוב אחר ההוצאות ולהימנע מהפתעות לא נעימות. בנוסף, הכינו רשימת פעילויות משותפת עם ילדכם עם כל הפעילויות שהם רוצים לעשות. כך תוכלו לבחור את הפעילויות המתאימות לתקציב שלכם. כמו כן, חפשו אטרקציות חינמיות ופעילויות ציבוריות חופשיות  כמו פארקים ושטחים פתוחים. כך שבמקום לשלם על אטרקציות יקרות, תוכלו לבלות בפארקים, בגנים הציבוריים או בחוף הים. בנוסף, גלו את הסביבה הקרובה שלכם באמצעות טיולים רגליים או רכיבה על אופניים.
בנוסף, ספריות ומועדוני קריאה רבות מציעות מגוון רחב של פעילויות לילדים, כמו סדנאות יצירה, שעת סיפור והשאלת ספרים. פעילות ממוזגת ומהנה.
ואם החום שבחוץ וההוצאות הכספיות שובר אתכם,  בעזרת תכנון מראש תוכלו לעשות קייטנה ביתית עם פעילויות בתוך הבית:
אוכל- הכינו אוכל בביתכם כאילו הייתם כמסעדה. כך תוכלו לחסוך הוצאה משפחתית למסעדה וגם תהנו מפעילות נעימה יחד. בעזרת האוכל תוכלו ללמד את ילדכם על העולם. תוכלו לבשל מאכלים מתרבויות שונות, ללמוד שפות חדשות או לצפות בסרטים זרים. לאחר מכן, בעזרת השימורים והקרטונים שנותרו מהארוחה תוכלו להכין בעצמכם משחקי קופסה, לבנות מבצרים בקרטונים או לצבוע תמונות. בנוסף, הזמינו חברים ליום כיף, ארגנו תחרויות, בצעו ניסויים פשוטים בבית וכדומה. 

הטבות ומועדונים, הם כלי מפתח לחסכון בהוצאות. חפשו את ההטבות, בין אם זה אתרי קופונים, מועדונים קבוצות רכישה, הצטרפו למועדוני לקוחות של החנויות והרשתות שבהן אתם קונים באופן קבוע או הצטרפו לקבוצות הורים בפייסבוק או באפליקציות אחרות כדי לחלוק טיפים והמלצות.
הדבר הכי חשוב, אל תשכחו לתעד את החוויות שלכם. צלמו תמונות, צרו סרטונים והכינו אלבום משפחתי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה