כסף וצרכנות

מהפכה בוולט: אל תפספסו את ההנחות החדשות באפליקציה

לכבוד האולימפיאדה, וולט משיקה קמפיין מיוחד אשר יכלול פרסומת של ישראלים מזמינים בוולט תוך כדי התחרות ובנוסף בכל פעם שישראלי יזכה במדליה, וולט יעניקו הנחות למשתמשים באפליקציה
מערכת ice | 
שליח וולט (צילום יח"צ)
החל מהיום, (רביעי) יעלה ב"ערוץ הספורט" ובאמצעי הדיגיטל והרשתות השונים קמפיין מיוחד של Wolt, אשר ילווה את הצופים הישראליים במשחקים האולימפיים בין ה-26 ליולי ל-11 באוגוסט 2024, והמשחקים הפראלימפיים בין ה-28 לאוגוסט ל-8 בספטמבר 2024, שייערכו בפריז. בנוסף, בWolt יעניקו הנחות מיוחדות לאורך ימי המשחקים והפתעות בכל פעם שספורטאי ישראלי יזכה במדליה.
במסגרת המשחקים, Wolt תעניק חסויות לרצף השידורים בערוץ הספורט. הקמפיין יכלול פרסומות הומוריסטיות, שמציגות את הישראלים תוך כדי שהם צופים במשחקים, ומתלבטים כיצד להזמין מוצרים שונים מבלי שיצטרכו להפסיד את הרגעים הדרמטיים והמרגשים של המקצים השונים. מי שמספק את הפתרון הוא השליח של Wolt, שמופיע בתלבושות שונות שתואמות את הענפים השונים שהיו במשחקים האולימפיים: ג'ודו, שחייה, התעמלות אומנותית, ריצה וכדורגל, אותן עיצב המלביש חן בר כליפה. את יצירת הקמפיין הובילה מטעם וולט מיכל יעקב לצד משרד הפרסום בלינק.
עם הציפייה והעניין הגדולים סביב המשחקים האולימפיים, בWolt נערכים לביקוש הרב ומוכנים לספק ללקוחות כל מה שהם צריכים מבלי לקום מהספה. כך שהצופה הישראלי לא יצטרך להחמיץ אפילו שנייה ויצליח להיות מרוכז באופן מלא בתחרויות ובשאיפה לזכייה במדליות. הלקוחות יוכלו ליהנות מהנחות שוות בשיתוף בתי העסק על קניות מהסופר, חנויות הפארם, פירות וירקות, וכמובן מנות מפנקות מאלפי מסעדות בכל רחבי הארץ.
יוסי ארדמן, סמנכ״ל השיווק של Wolt: "בחרנו לחגוג את האירוע עם מחווה לאנשים שרצים, מטפסים ומדוושים כל השנה, ואני מדבר כמובן על השליחים. כולנו בWolt מתרגשים לקראת האולימפיאדה ונערכים בשירות הלקוחות ויחד עם אלפי המסעדות והחנויות כדי לעמוד בביקושים ולספק לישראלים את כל מה שירצו כדי לייצר את חווית הצפייה המרגשת ביותר במשחקים האולימפיים״.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה