כסף וצרכנות

פורום הכלכלנים מזהיר: "מחיר משמעותי שישלמו אזרחי ישראל"

פורום הכלכלנים מצטרף לדרישות בנק ישראל: "מדינת ישראל מתמודדת בימים אלה עם אתגרים עצומים. כלכלת ישראל שנפגעה קשות בשנה האחרונה זקוקה להחלטות שיעלו אותה על מסלול של שיקום והתאוששות"
מערכת ice | 
גירעון-אילוסטרציה (צילום פלאש 90/ הדס פרוש, shutterstock)
על רקע הביקורות שנשמעות לאחרונה בנושא, פורום הכלכלנים מצטרף הבוקר (שלישי) לקריאתו של נגיד בנק ישראל לגבש בהקדם תקציב מדינה מסודר, כמובן בהובלתו של שר האוצר בצלאל סמוטריץ'
מהפורום נמסר: "קשה להפריז בחשיבותו של תקציב מדינה מסודר שמתווה את המדיניות הכלכלית, מגדיר סדרי עדיפויות ומקדם רפורמות מבניות שהן קריטיות לצמיחה של המשק וליציאה מן המשבר. ללא תקציב גדל חוסר הוודאות, יש חשש מעלייה ניכרת בגירעון, עלייה בסיכון ותשלומי הריבית, ומשרדי הממשלה אינם יכולים לתכנן ולפעול בצורה מסודרת. בנוסף, דחיה בהעברת התקציב מעבירה מסר שלילי לשוקי הכספים ולסוכנויות הדירוג".

עוד נכתב: "מדינת ישראל מתמודדת בימים אלה עם אתגרים עצומים. כלכלת ישראל שנפגעה קשות בשנה האחרונה זקוקה להחלטות שיעלו אותה על מסלול של שיקום והתאוששות".
לסיום נמסר: "אנו קוראים לממשלה לחדול מדחיינות ומסמוס ולהתחיל לעשות מה שמצופה מממשלה הפועלת למען אזרחיה. להתחמקות של הממשלה מהתמודדות עם האתגרים הכלכליים יש מחיר כלכלי משמעותי. המחיר הזה, אותו ישלמו אזרחי ישראל, צפוי להאמיר ככל שהמסמוס והדחיינות ימשכו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה