כסף וצרכנות

קורנפלקס, שוקולד לוז וקרמל מלוח: הגלידות החדשות בדרך למדפים

מותג השוקולד פנדה ומותג הגלידה גןעדן חוברים יחד ומשיקים במהדורה מוגבלת לקיץ סדרת גלידות ללא רכיבים מן החי. לדברי החברות, בזכות הפיתוח, סדרת הגלידות החדשה תתחרה מול גלידות השמנת פרימיום עם יתרון מבחינת ערכים התזונתיים. היזם אדם זיו: "אלטרנטיבה איכותית". וגם: כמה זה יעלה לכם?

מערכת ice | 
גלידה (צילום pexels)
מותג השוקולד הישראלי פנדה, שמיוצר בקיבוץ גבע, משתף פעולה עם גןעדן, מותג הגלידות הטבעוני החדשני של היזם אדם זיו (ממקימי גלידה בוזה)  להשקת סדרת גלידה פורצת דרך, במהדורה מוגבלת לקיץ. 
סדרת הגלידות החדשה של פנדה וגןעדן כוללת שלושה טעמים ייחודיים: תירסטירה – גלידת קורנפלקס עם פאדג' הבוטנים הייחודי של פנדה, קרמלח- גלידת שוקולד פנדה עם רוטב קרמל מלוח ולוזינג איט – גלידת שוקולד פנדה ולוז בשלושה מרקמים-גלידה, פאדג' וחתיכות לוז. מחיר הגלידה ינוע בין 35-39 שקל לפיינט של 473 מ"ל.
בזכות הפיתוח הטכנולוגי החדשני של גןעדן והייחודיות של שוקולד פנדה שבטעמו ובמרקמו  דומה לשוקולד חלב, סדרת הגלידות החדשה שמיוצרת במפעל של גןעדן בראשון לציון תתחרה מול גלידות השמנת פרימיום  עם יתרון מול המתחרים מבחינת הערכים התזונתיים של המוצר שכן סדרת הגלידות החדשה מכילה כמחצית מכמות הסוכר בהשוואה לגלידות רגילות ומכילה מעט חומרי גלם טריים ואיכותיים מן הצומח.

סדרת הגלידות של גןעדן ופנדה (צילום: יח"צ) 
לפי הערכות של גןעדן, שוק הגלידות הטבעוניות פרימיום מהווה כ-5% משוק גלידות הפרימיום בישראל, כאשר הסגמנט הטבעוני חווה קפיצה וזינוק במכירות. בשנת 2023 הוכפלו המכירות בהשוואה ל-2022, וזאת לאור השקתם של מותגים נוספים בקטגוריה ובשל מגמת "המפחיתנות", לפיה צרכנים מפחיתים באכילת מוצרי מזון מן החי. יש לציין כי שוק גלידות הפרימיום בישראל מהווה קרוב ל-50% מכלל שוק הגלידות.
לדברי הדס גולן שדה, סמנכ"לית השיווק של שוקולד פנדה: "אנחנו גאים לשתף פעולה עם גןעדן ולהביא לצרכנים בישראל מוצר מעולה שמשלב את הטעמים הנפלאים של פנדה עם טכנולוגיה חדשנית מעולם הגלידות. זה חיבור טבעי בין שני מותגים טבעוניים מובילים תוצרת כחול לבן, שמותחים את גבולות הקטגוריה עם מוצרים טעימים ואיכותיים שעושים טוב לעולם. 
לדברי אדם זיו, היזם מאחורי גןעדן: "שיתוף הפעולה עם פנדה מאפשר לנו להרחיב את הגבולות של מה שאפשרי בעולם הגלידות הטבעוניות. המטרה שלנו היא לא רק ליצור גלידה טעימה, אלא גם להציע אלטרנטיבה איכותית יותר ומקיימת לצרכנים המודעים, ולתרום לצמיחה המתמשכת של שוק הגלידות הטבעוניות בישראל." עוד הוסיף זיו: "הקולקציה (סדרה?) החדשה משקפת את החזון שלנו ליצור טעמי גלידה ייחודיים המבוססים על שימוש במעט חומרי גלם טריים ואיכותיים מן הצומח. אנחנו מאמינים שזו הדרך להוביל את תעשיית המזון לעתיד בר-קיימא יותר, תוך שמירה על חוויית טעם מעולה."

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה