כסף וצרכנות

מענק חדש עד 10,000 שקל: רשות המסים בבשורה אדירה

מענק העבודה, המכונה גם "מס הכנסה שלילי", הוא יוזמה ממשלתית שנועדה לסייע לעובדים בעלי הכנסות נמוכות ולעודד השתלבות בשוק העבודה. השנה, המענק עשוי להגיע לסכום של עד כ-10,000 שקל לזכאים. הזכאות למענק מבוססת על מספר קריטריונים
מערכת ice |  3
רשות המיסים בבשורה לאלפי הורים (צילום פלאש 90, unsplash)
ישראלים רבים עשויים להיות זכאים למענק כספי משמעותי מרשות המסים, אך רבים אינם מודעים לכך או מהססים לבדוק את זכאותם. מענק העבודה, המכונה גם "מס הכנסה שלילי", הוא יוזמה ממשלתית שנועדה לסייע לעובדים בעלי הכנסות נמוכות ולעודד השתלבות בשוק העבודה. השנה, המענק עשוי להגיע לסכום של עד כ-10,000 שקל לזכאים.
אבל מי זכאי? הזכאות למענק מבוססת על מספר קריטריונים. גיל: 23 ומעלה עם ילד אחד לפחות מתחת לגיל 19, או 55 ומעלה גם ללא ילדים. הכנסה: טווח ההכנסה החודשית הממוצעת נע בין 2,320 ש"ח ל-6,980 ש"ח, עם טווחים שונים להורים יחידים ולמשפחות מרובות ילדים. נכסים: אין בבעלות המבקש זכויות במקרקעין (מלבד דירת מגורים יחידה) העולות על 50%.
כיצד מגישים בקשה? הגשת הבקשה למענק היא פשוטה ונגישה: אפשר להגיש באופן מקוון דרך אתר רשות המסים. ניתן לגשת לסניף דואר, להזדהות ולמלא טופס פשוט. חשוב לציין: הגשת הבקשה היא ללא עלות, ואין צורך בסיוע מקצועי בתשלום.
לסיכום, מענק העבודה 2024 מציע הזדמנות משמעותית לשיפור המצב הכלכלי של משפחות רבות בישראל. עם תהליך הגשה פשוט וללא עלות, זוהי הזדמנות שכדאי לכל אזרח לבדוק.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    037481223 (ל"ת)
    מחמוד 06/2024/29
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 2.
    לא הבנתי את ההסבר?
    אריק 06/2024/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מצד אחד הכיס - משרד האוצר גוזר קופה על כיס האזרחים על הרווח מהנפט, מצד שני בנק ישראל גוזר קופה על ריביות מהעו"ש וההלוואות, הקופה מתמלאת במיליארדים, אבל לא הבנתי את המטרה?? האזרחים חיים ביוקר מחיה הזוי, המחירים כאן מעבר לכל רציונל ודימין כולם כאן עבדים/ משועבדים בצורה כזו או אחרת לפרנסה/לעסק. ובקיצור.... מה בדיוק נבון כלכלית במדינה?? שהיא עשירה במילארדים או שכל עבדיה/עובדיה חיים תחת עבדות. מה הרציונל בכל הכתבה?
    סגור
  • 1.
    לא לקחת
    צ 06/2024/29
    הגב לתגובה זו
    0 1
    הם אחכ מבקשים עם ריבית חזרה זאת שיטה להרוויח ריביות גבוהות
    סגור