כסף וצרכנות
בשורה קשה לצרכנים: זה מחיר הלחם החדש מהחודש הבא
יוקר המחיה ממשיך לטפס. מאפיית אנג'ל הודיעה כי בכוונתה לגבות מהקמעונאים תשלום גבוה יותר על שורת מוצרים פופולאריים ביניהם גם הלחמניות האהובות. המאפייה נאלצה לסגור את מפעלה בירושלים, בשל מה שגורמים בכירים בה מכנים "שנה קשה"
עליית המחירים ממשיכה להשפיע על כל חלקי המשק. ועכשיו, גם על מוצר הצריכה הבסיסי שכמעט כל ישראלי קונה. מאפיית אנג'ל הודיעה היום (שלישי) על כוונתה לעלות את מחירי הלחם ומוצרים אחרים. החל מחודש הבא, צפויה להירשם עליית מחירים של 9%.
על-פי דיווח באתר וואלה, מאפיית אנג'ל, אחת המאפיות הגדולות בישראל, שלחה הודעה לקמעונאים ובה פירטה את המוצרים שלגביהם צפויה להיות עליית מחירים. בין המוצרים נמצאים לחמים פרוסים רבים, חלות, לחמניות ועוד. כך למשל, לחם כוסמין וחיטה מלאה, שעד כה עלה לרשתות השיווק והמרכולים 8.30 יעלה כעת 9.05. עליית המחירים צפויה להיות מורגשת גם בצדו של הצרכן, כמובן. אנג'ל לא הגיבו לפרסום בוואלה.
עוד ב-
בחודש אפריל פורסם כי מאפיית אנג'ל המיתולוגית בירושלים תיסגר. לדבריי גורמים רשמיים בחברה, רשת המאפיות עברה שנה קשה מאוד, בין השאר בגלל חרם צרכנים של הציבור החרדי. גל ההתייקרות האחרון משפיע לא רק על מחירי הלחם, אלא על מוצרי צריכה ובניין שונים. במאי נכנס לתוקפו גל נוסף של עליית מחירים בשורה של מוצרים שונים, בין השאר גם של מוצרים תחת פיקוח כמו חלב.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(1):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
1.רק_ 06/2024/18הגב לתגובה זו0 0ביביסגור