כסף וצרכנות

שופרסל מאחור? האחים אמיר לקראת השקעת ענק ברשת הישראלית

רשת הפארם השנייה בגודלה בישראל, Be, צפויה לעבור הליך מיתוג מחדש במסגרתו יוחלף הצבע הסגול לאדום, מראה הסניפים ישתנה ועוד. כמו כן, איתן סיידה צפוי להפוך למשנה למנכ"לית ולאחראי על שיווק הרשת, וישמש כסמנכ"ל יחד עם דני דרימר
מערכת ice | 
שלומי ויוסי אמיר (צילום פלאש 90/ מרים אלסטר, יחצ)
רק לפני כחודשיים הפכו האחים אמיר לבעלי השליטה בפועל בקבוצת שופרסל, וכעת נראה כי השניים מתכננים שינויים מהותיים גם ברשת הפארם Be, אשר הוקמה בשנת 2018 במקום רשת ניו פארם, ומוזגה לשופרסל בשנת 2020. אז מה צפוי להשתנות ברשת הפארם השנייה בגודלה בישראל?
לפי פרסום של "דה מרקר", איתן סיידה צפוי להיות ממונה למשנה למנכ"לית ולאחראי על שיווק רשת הפארם, ובכך ימונה לסמנכ"ל מקביל לדני דרימר – המכהן בתפקיד בימים אלו. כמו כן, רשת Be צפויה לעבור הליך של מיתוג מחדש, במסגרתו כל 97 סניפי הרשת יעברו שיפוץ עד למצב של "נראות אחידה", הצבע הסגול המייצג את הרשת יוחלף לאדום ויתווסף אליו ציור של לב, וכן הרשת תמותג תחת השם Be  פארם".
נזכיר כי לאחרונה התקיים דיון סוער בוועדת הכלכלה של הכנסת, במהלכה דנו בהצעה חדשה להטיל הגבלות על פתיחת חנויות חדשות. בדיון התעמתו מנכ"לית רשת Be, עינת פלד שפירא, ומנכ"ל סופר פארם, ניצן לביא. לביא טען כי "שופרסל מנסה למנוע מאיתנו לפתוח חנויות, בעוד שהיא יכולה לפתוח חנויות איפה שהיא רוצה". פלד שפירא התייחסה לכך וטענה כי לשופרסל יש תחרות בעולם המזון, והבעיה בענף הפארם היא עם מיקומים אטרקטיביים – בהם היא דווקא בנחיתות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה