כסף וצרכנות

לראשונה בישראל: לפתוח חשבון זוגי בלי ללכת לבנק

השירות החדש של חברת פייבוקס מאפשר ניהול קבוצה משותפת ללא הבירוקרטיה המתלווה באופן מסורתי לתהליך. קהל היעד: בני זוג, שותפים ועוד. "שלב נוסף בהתפתחות מאפליקציה להעברה לאפליקציה לניהול כסף", מסר המנכ"ל
מערכת ice | 
פייבוקס (צילום יחצ פייבוקס, unsplash)
לראשונה בישראל, פייבוקס מאפשרת למשתמשים לפתוח חשבון משותף לכל מטרה. בהודעה שפורסמה היום (ראשון) לעיתונות, הודיעה החברה כי האופציה החדשה תאפשר לפתוח חשבון משותף ללא הסרבול שמתלווה באופן מסורתי לפתיחת חשבון מסוג זה בבנק רגיל. השירות החדש נקרא Box משותף, ויהיה זמין כבר מהיום. 

צילום מסך מתוך הדמיה של חשבון זוגי. קרדיט: פייבוקס
השירות יינתן למשתמשים ללא עלות. כל משתמש בפלטפורמת פייבוקס יוכל לפתוח עד חמישה חשבונות משותפים, בכל חשבון שכזה יכולים להיות חברים עד שמונה אנשים. כבר עכשיו יכולים משתמשי פייבוקס לפתוח קבוצה, אך בניגוד לאופציה הקיימת האפשרות החדשה מאפשרת לכל המשתמשים בחשבון המשותף לטעון אליו כסף, לשלם ממנו ולראות פעולות של משתמשים אחרים. 
בהודעה שפרסמה החברה לעיתונות סיפרה כי ה-Box המשותף מהווה פתרון למי שרוצה לנהל הוצאות משותפות כמו הוצאות זוגיות אבל גם הוצאות של שותפים לדירה, הוצאות של הורות משותפת, הוצאות טיול בין חברים ועוד. 
אריק פרישמן, מנכ"ל פייבוקס, מסר: "השקת ה-Boxים המשותפים היא שלב נוסף בהתפתחות של פייבוקס מאפליקציה להעברות ולאיסוף כסף, לאפליקציה לניהול כסף. הבנו שהשירותים שמציעים הבנקים לא מתאימים לאיך שהציבור מתנהל, או רוצה להתנהל, עם הכסף שלו. הציבור רוצה לנהל כסף לפי מטרות, לנהל אותו יחד עם חברים ומשפחה, לפתוח ולסגור חשבונות מהר ובקלות, ולא לשלם עמלות מופקעות. את כל זה בדיוק פייבוקס נחושה לתת לו - היינו הראשונים להציע כרטיס אשראי ללא דמי כרטיס לכל החיים, הראשונים לשלם ריבית אטרקטיבית על היתרה הנזילה באפליקציה, הראשונים לאפשר ניהול כסף בקופות נפרדות לפי מטרות ויעדים, וכעת גם הראשונים שמאפשרים לנהל מעין חשבונות משותפים יחד עם חברים לכל מטרה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה